Upvote Upvoted 77 Downvote Downvoted
1 2 3 4 5
another one bites the dust
91
#91
13 Frags +
AelkyrAnd that just because this form of trashtalk is socially accepted right now does not mean that it should be, and that we'd all gain more, as a group from trying to be a bit nicer.

this is fair, but this should be something we all strive for as opposed to people being mandated to do so

[quote=Aelkyr]And that just because this form of trashtalk is socially accepted right now does not mean that it should be, and that we'd all gain more, as a group from trying to be a bit nicer.[/quote]
this is fair, but this should be something we all strive for as opposed to people being mandated to do so
92
#92
39 Frags +

https://i.ibb.co/wQdXy7r/1588050066507.jpg

[img]https://i.ibb.co/wQdXy7r/1588050066507.jpg[/img]
93
#93
35 Frags +

If your player gets banned don't pay up a sub. Like others have said all it does is give the league money. If you really want to be heard, do it with your wallet and with your not playing in the league. If you don't agree with someone, don't let them hold you and your enjoyment of the game in their hands.

If your player gets banned don't pay up a sub. Like others have said all it does is give the league money. If you really want to be heard, do it with your wallet and with your not playing in the league. If you don't agree with someone, don't let them hold you and your enjoyment of the game in their hands.
94
#94
UGC
30 Frags +
Unicorn_WizardIf your player gets banned don't pay up a sub. Like others have said all it does is give the league money. If you really want to be heard, do it with your wallet and with your not playing in the league. If you don't agree with someone, don't let them hold you and your enjoyment of the game in their hands.

great idea, UGC revival perhaps? :)

[quote=Unicorn_Wizard]If your player gets banned don't pay up a sub. Like others have said all it does is give the league money. If you really want to be heard, do it with your wallet and with your not playing in the league. If you don't agree with someone, don't let them hold you and your enjoyment of the game in their hands.[/quote]

great idea, UGC revival perhaps? :)
95
#95
-31 Frags +
GeneralNickUnicorn_WizardIf your player gets banned don't pay up a sub. Like others have said all it does is give the league money. If you really want to be heard, do it with your wallet and with your not playing in the league. If you don't agree with someone, don't let them hold you and your enjoyment of the game in their hands.
great idea, UGC revival perhaps? :)

No

[quote=GeneralNick][quote=Unicorn_Wizard]If your player gets banned don't pay up a sub. Like others have said all it does is give the league money. If you really want to be heard, do it with your wallet and with your not playing in the league. If you don't agree with someone, don't let them hold you and your enjoyment of the game in their hands.[/quote]

great idea, UGC revival perhaps? :)[/quote]

No
96
#96
64 Frags +

this is beyooond me, so RGL just be in our chat logs after scrims like this

https://i.imgur.com/vuzz0cR.jpg

could you imagine

this is beyooond me, so RGL just be in our chat logs after scrims like this
[img]https://i.imgur.com/vuzz0cR.jpg[/img]
could you imagine
97
#97
46 Frags +

https://i.kym-cdn.com/photos/images/facebook/001/482/572/593.png

hmm reece it seems like you said the f word 6 years ago in a badlands tf2lobby thats gonna be a 3 month ban

[img]https://i.kym-cdn.com/photos/images/facebook/001/482/572/593.png[/img]
hmm reece it seems like you said the f word 6 years ago in a badlands tf2lobby thats gonna be a 3 month ban
98
#98
38 Frags +

okay who's the actual person typing out the reasons and clicking the ban button tho.

every time this happens all the admins are like ???

okay who's the actual person typing out the reasons and clicking the ban button tho.

every time this happens all the admins are like ???
99
#99
3 Frags +

that's really tame, you shouldn't ban people over something as insignificant as this

that's really tame, you shouldn't ban people over something as insignificant as this
100
#100
ɟʇ˙pɐolʎɐd
4 Frags +
GeneralNickUnicorn_WizardIf your player gets banned don't pay up a sub. Like others have said all it does is give the league money. If you really want to be heard, do it with your wallet and with your not playing in the league. If you don't agree with someone, don't let them hold you and your enjoyment of the game in their hands.
great idea, UGC revival perhaps? :)

I've had some issues with UGC in the past, but nothing that triumphs this.

[quote=GeneralNick][quote=Unicorn_Wizard]If your player gets banned don't pay up a sub. Like others have said all it does is give the league money. If you really want to be heard, do it with your wallet and with your not playing in the league. If you don't agree with someone, don't let them hold you and your enjoyment of the game in their hands.[/quote]

great idea, UGC revival perhaps? :)[/quote]
I've had some issues with UGC in the past, but nothing that triumphs this.
101
#101
0 Frags +

I mean, really? You ban someone for a blatantly not literal "kys"? Wtf RGL.

I mean, really? You ban someone for a blatantly not literal "kys"? Wtf RGL.
102
#102
30 Frags +

used to defend rgl. Shit league shit admins

used to defend rgl. Shit league shit admins
103
#103
52 Frags +

lolguy gets banned for saying kys but kev has said the n word multiple times on stream and hasnt been touched

cool cool

lolguy gets banned for saying kys but kev has said the n word multiple times on stream and hasnt been touched

cool cool
104
#104
50 Frags +
knsumelolguy gets banned for saying kys but kev has said the n word multiple times on stream and hasnt been touched

cool cool

they don't ban for people saying things said in private discords/mumbles
only "rgl sanctioned scrims"
lol

[quote=knsume]lolguy gets banned for saying kys but kev has said the n word multiple times on stream and hasnt been touched

cool cool[/quote]
they don't ban for people saying things said in private discords/mumbles
only "rgl sanctioned scrims"
lol
105
#105
14 Frags +

Yeah and after kev is banned, can we get this recidivist homophobe "b3arodactyl" to receive the punishment he surely deserves? Killing 4 invite teams isn't good enough, how about we kill 5!
https://clips.twitch.tv/HonestBombasticOpossumKappaClaus

Yeah and after kev is banned, can we get this recidivist homophobe "b3arodactyl" to receive the punishment he surely deserves? Killing 4 invite teams isn't good enough, how about we kill 5!
https://clips.twitch.tv/HonestBombasticOpossumKappaClaus
106
#106
39 Frags +

sanc·tion

2. official permission or approval for an action.

RGL Please Let Me Scrim Today I Need To Scrim Please RGL Sanction My Scrims I Can't Play TF2 Without Your Permission

[b]sanc·tion[/b]

[i]2. official permission or approval for an action.[/i]

RGL Please Let Me Scrim Today I Need To Scrim Please RGL Sanction My Scrims I Can't Play TF2 Without Your Permission
107
#107
10 Frags +

How will © Recharge Gaming League LLC explain this blatant anti-life behaviour to their sponsors, investors and thousands of fans?!?!?!?

How will © Recharge Gaming League LLC explain this blatant anti-life behaviour to their sponsors, investors and thousands of fans?!?!?!?
108
#108
30 Frags +

maybe if they provided servers it would be justified that they act this way

maybe if they provided servers it would be justified that they act this way
109
#109
27 Frags +

RGL shouldn't be able to ban people for saying things in SCRIMS in servers they don't provide. I could give less of a fuck if lolguy got banned for saying something offensive during a match logged by RGL and streamed on twitch, or if they provided servers whatever. Maybe add an RGL Homo/Xeno/Trans phobia filter if it's really about avoiding people's feelings getting hurt.

RGL shouldn't be able to ban people for saying things in SCRIMS in servers they don't provide. I could give less of a fuck if lolguy got banned for saying something offensive during a match logged by RGL and streamed on twitch, or if they provided servers whatever. Maybe add an RGL Homo/Xeno/Trans phobia filter if it's really about avoiding people's feelings getting hurt.
110
#110
15 Frags +
Hunter_2_0okay who's the actual person typing out the reasons and clicking the ban button tho.

every time this happens all the admins are like ???

iirc head admins do bans
div admins, etc. dont handle bans

[quote=Hunter_2_0]okay who's the actual person typing out the reasons and clicking the ban button tho.

every time this happens all the admins are like ???[/quote]
iirc head admins do bans
div admins, etc. dont handle bans
111
#111
5 Frags +

big brother is always watching

big brother is always watching
112
#112
37 Frags +

Still in awe of the fact this happened on a server they do not own during a game they did not officiate

Still in awe of the fact this happened on a server they do not own during a game they did not officiate
113
#113
33 Frags +

Idk if anybody already said but apparently he has gotten unbanned

https://i.ibb.co/9ccm6q8/Screen-Shot-2020-05-06-at-7-00-13-PM.png

Idk if anybody already said but apparently he has gotten unbanned
[url=https://ibb.co/Qpp7L6b][img]https://i.ibb.co/9ccm6q8/Screen-Shot-2020-05-06-at-7-00-13-PM.png[/img][/url]
114
#114
26 Frags +

we did it reddit

we did it reddit
115
#115
ɟʇ˙pɐolʎɐd
8 Frags +

what how

what how
116
#116
54 Frags +

He deserves to stay banned lol

He deserves to stay banned lol
117
#117
5 Frags +

rgl.gg big money slush fund for sigafoo to attain world domination

rgl.gg big money slush fund for sigafoo to attain world domination
118
#118
-12 Frags +

now free yerb

now free yerb
119
#119
-6 Frags +

ah yes the transparency we always complain about not having

ah yes the transparency we always complain about not having
120
#120
20 Frags +

Bruh just give the American a section on etf2l.org for their 6s league and its all gopd

Bruh just give the American a section on etf2l.org for their 6s league and its all gopd
1 2 3 4 5
Please sign in through STEAM to post a comment.