Upvote Upvoted 45 Downvote Downvoted
1 2 3 4 ⋅⋅ 6
vex is a stalker please ban him thank you
1
#1
0 Frags +

I have not done anything to this vex guy and hes messaged me on literally every program I own in attempts to talk to me??

He also somehow found my phone number and texted my number directly, even though I've given my number to 0 TF2 Players.

heres my proof

Show Content

my friends are also getting messaged by him constantly but hes went the farthest with me afaik

Show Content

hes messaged like atleast 5-6 of my friends

I have plenty more chatlogs but most of it is just him being stupid and annoying so i guess that isnt really anything to be punished for.

hes still adding me on alts

I have not done anything to this vex guy and hes messaged me on literally every program I own in attempts to talk to me??

He also somehow found my phone number and texted my number directly, even though I've given my number to 0 TF2 Players.


heres my proof
[spoiler][img]https://cdn.discordapp.com/attachments/526940132587077643/616769268989820959/unknown.png[/img]
[img]https://cdn.discordapp.com/attachments/544114898230312960/616767295443697665/unknown.png[/img]
[img]https://cdn.discordapp.com/attachments/526940132587077643/616769560670109726/unknown.png[/img]
[img]https://cdn.discordapp.com/attachments/526940132587077643/616769789196501003/unknown.png[/img]
[img]https://cdn.discordapp.com/attachments/544114898230312960/616775748375805974/unknown.png[/img]
[img]https://cdn.discordapp.com/attachments/544114898230312960/616779860647477249/unknown.png[/img][/spoiler]

my friends are also getting messaged by him constantly but hes went the farthest with me afaik
[spoiler][img]https://cdn.discordapp.com/attachments/387764227965976579/615255304736735242/unknown.png[/img]
[img]https://cdn.discordapp.com/attachments/387764227965976579/615255315394592854/unknown.png[/img]
[img]https://cdn.discordapp.com/attachments/526940132587077643/616773445786665018/unknown.png[/img] (leaking lewd videos that cre-8 has made and idk if cre-8 is underaged or not but its still disgusting)

[/spoiler]

hes messaged like atleast 5-6 of my friends

I have plenty more chatlogs but most of it is just him being stupid and annoying so i guess that isnt really anything to be punished for.

hes still adding me on alts
2
#2
42 Frags +

hey i have a wild idea how about you censor the active link to this video?
i had to view it to make sure you werent bsing but i can confirm that the video shouldnt be spread

hey i have a wild idea how about you censor the active link to this video?
i had to view it to make sure you werent bsing but i can confirm that the video shouldnt be spread
3
#3
11 Frags +
aierahey i have a wild idea how about you censor the active link to this video?

Would probably be a good idea

[quote=aiera]hey i have a wild idea how about you censor the active link to this video?[/quote]

Would probably be a good idea
4
#4
13 Frags +
aierahey i have a wild idea how about you censor the active link to this video?
i had to view it to make sure you werent bsing but i can confirm that the video shouldnt be spread

I edited
didn't expect people to willingly type that in their bar but yeah its legit

[quote=aiera]hey i have a wild idea how about you censor the active link to this video?
i had to view it to make sure you werent bsing but i can confirm that the video shouldnt be spread[/quote]
I edited
didn't expect people to willingly type that in their bar but yeah its legit
5
#5
43 Frags +

god help you if vex targets you, will literally message you at 7 in the morning and type essays about their mge elo and how you are shit because you wont mge him

kid needs mental help or atleast a ban from mge so he can find something else to do with his life

god help you if vex targets you, will literally message you at 7 in the morning and type essays about their mge elo and how you are shit because you wont mge him

kid needs mental help or atleast a ban from mge so he can find something else to do with his life
6
#6
-45 Frags +

not gonna lie im fighting the urge to post my gif

not gonna lie im fighting the urge to post my gif
7
#7
19 Frags +

oh no

oh no
8
#8
13 Frags +

ok

ok
9
#9
-81 Frags +

i just couldnt resist

https://media.giphy.com/media/129OnZ9Qn2i0Ew/giphy.gif

i just couldnt resist

[img]https://media.giphy.com/media/129OnZ9Qn2i0Ew/giphy.gif[/img]
10
#10
15 Frags +

https://i.imgur.com/lV4vRNa.png

[img]https://i.imgur.com/lV4vRNa.png[/img]
11
#11
14 Frags +

https://i.imgur.com/0MpXR1W.png

blocked me

[img]https://i.imgur.com/0MpXR1W.png[/img]
blocked me
12
#12
22 Frags +
MelonTFhttps://media.giphy.com/media/129OnZ9Qn2i0Ew/giphy.gif

is this the only thing you know how to post on tftv

[quote=MelonTF][img]https://media.giphy.com/media/129OnZ9Qn2i0Ew/giphy.gif[/img][/quote]
is this the only thing you know how to post on tftv
13
#13
15 Frags +
GrapeJuiceIIIMelonTFhttps://media.giphy.com/media/129OnZ9Qn2i0Ew/giphy.gifis this the only thing you know how to post on tftv

https://cdn.discordapp.com/attachments/387764227965976579/616784058961100840/grapejuice.jpg

[quote=GrapeJuiceIII][quote=MelonTF][img]https://media.giphy.com/media/129OnZ9Qn2i0Ew/giphy.gif[/img][/quote]
is this the only thing you know how to post on tftv[/quote]

[img]https://cdn.discordapp.com/attachments/387764227965976579/616784058961100840/grapejuice.jpg[/img]
14
#14
-22 Frags +

why doesn't GXQ just roll up on him instead of making a post about it

why doesn't GXQ just roll up on him instead of making a post about it
15
#15
5 Frags +

literally the most toxic gamer

literally the most toxic gamer
16
#16
28 Frags +

can we talk about the fact this guy also has 3 vacced alts

can we talk about the fact this guy also has 3 vacced alts
17
#17
8 Frags +

https://cdn.discordapp.com/attachments/610612822107357225/616787520952336404/unknown.png

hes practically admitting to texting my number

he also used a fake number to do it

this guys a freak

[img]https://cdn.discordapp.com/attachments/610612822107357225/616787520952336404/unknown.png[/img]
hes practically admitting to texting my number

he also used a fake number to do it

this guys a freak
18
#18
59 Frags +

So... somebody wants to die... if they want to burn in hell like Hunter, they just signed their death warrant

So... somebody wants to die... if they want to burn in hell like Hunter, they just signed their death warrant
19
#19
-35 Frags +

Wow that screenshot with the blurred out number is so much proof he texted you! Guess we should wrap the thread up and ban vex.

Wow that screenshot with the blurred out number is so much proof he texted you! Guess we should wrap the thread up and ban vex.
20
#20
-30 Frags +

If y’all want me to explain what this statement means... I basically thought I was transgender last month but I really wasn’t... I was searching for... you don’t wanna know. And then I did this shit before I turned 18. And now I’m like “WTF AM I THINKING?!” Which brings me to last weekend where I finally found true happiness by being transgender, and not the kind I was a month ago. A more legitimate one where I actually feel gender dysphoria and also feel as if I actually want to be a woman. So now I go by Sophie which is why I said and quote “if he wants to burn like Hunter” because Hunter is me as a boy. And I don’t like being a boy no more. I uninstalled tf2 entirely, I resigned from RGL as a caster, and moved on to csgo. I didn’t think I’d have to explain myself here in this very forum. But here I am... I used to love tf2, but now thanks to everyone who plays this competitively, I hate you all. Goodbye friends and foes, and good night.

If y’all want me to explain what this statement means... I basically thought I was transgender last month but I really wasn’t... I was searching for... you don’t wanna know. And then I did this shit before I turned 18. And now I’m like “WTF AM I THINKING?!” Which brings me to last weekend where I finally found true happiness by being transgender, and not the kind I was a month ago. A more legitimate one where I actually feel gender dysphoria and also feel as if I actually want to be a woman. So now I go by Sophie which is why I said and quote “if he wants to burn like Hunter” because Hunter is me as a boy. And I don’t like being a boy no more. I uninstalled tf2 entirely, I resigned from RGL as a caster, and moved on to csgo. I didn’t think I’d have to explain myself here in this very forum. But here I am... I used to love tf2, but now thanks to everyone who plays this competitively, I hate you all. Goodbye friends and foes, and good night.
21
#21
47 Frags +

https://thumbs.gfycat.com/SinfulSecondAdouri-size_restricted.gif

[img]https://thumbs.gfycat.com/SinfulSecondAdouri-size_restricted.gif[/img]
22
#22
58 Frags +
cre-8If y’all want me to explain what this statement means... I basically thought I was transgender last month but I really wasn’t... I was searching for... you don’t wanna know. And then I did this shit before I turned 18. And now I’m like “WTF AM I THINKING?!” Which brings me to last weekend where I finally found true happiness by being transgender, and not the kind I was a month ago. A more legitimate one where I actually feel gender dysphoria and also feel as if I actually want to be a woman. So now I go by Sophie which is why I said and quote “if he wants to burn like Hunter” because Hunter is me as a boy. And I don’t like being a boy no more. I uninstalled tf2 entirely, I resigned from RGL as a caster, and moved on to csgo. I didn’t think I’d have to explain myself here in this very forum. But here I am... I used to love tf2, but now thanks to everyone who plays this competitively, I hate you all. Goodbye friends and foes, and good night.

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/1/17/Christ_in_the_Wilderness_-_Ivan_Kramskoy_-_Google_Cultural_Institute.jpg

[quote=cre-8]If y’all want me to explain what this statement means... I basically thought I was transgender last month but I really wasn’t... I was searching for... you don’t wanna know. And then I did this shit before I turned 18. And now I’m like “WTF AM I THINKING?!” Which brings me to last weekend where I finally found true happiness by being transgender, and not the kind I was a month ago. A more legitimate one where I actually feel gender dysphoria and also feel as if I actually want to be a woman. So now I go by Sophie which is why I said and quote “if he wants to burn like Hunter” because Hunter is me as a boy. And I don’t like being a boy no more. I uninstalled tf2 entirely, I resigned from RGL as a caster, and moved on to csgo. I didn’t think I’d have to explain myself here in this very forum. But here I am... I used to love tf2, but now thanks to everyone who plays this competitively, I hate you all. Goodbye friends and foes, and good night.[/quote]
[img]https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/1/17/Christ_in_the_Wilderness_-_Ivan_Kramskoy_-_Google_Cultural_Institute.jpg[/img]
23
#23
10 Frags +

https://cdn.discordapp.com/attachments/532735561623142400/616792862658658304/c98540c969fbd3b62e99969b29107071.png

[img]https://cdn.discordapp.com/attachments/532735561623142400/616792862658658304/c98540c969fbd3b62e99969b29107071.png[/img]
24
#24
29 Frags +
AthletickWow that screenshot with the blurred out number is so much proof he texted you! Guess we should wrap the thread up and ban vex.

why would any unknown number text me that after i blocked him on steam 30 minutes before

[quote=Athletick]Wow that screenshot with the blurred out number is so much proof he texted you! Guess we should wrap the thread up and ban vex.[/quote]
why would any unknown number text me that after i blocked him on steam 30 minutes before
25
#25
6 Frags +

this guys a fucking weirdo dude lol srry u gotta deal with this

this guys a fucking weirdo dude lol srry u gotta deal with this
26
#26
-2 Frags +

please stop bullying this autistic child
he failed 7th grade

please stop bullying this autistic child
he failed 7th grade
27
#27
12 Frags +

https://i.imgur.com/xLviCsY.jpg

[img]https://i.imgur.com/xLviCsY.jpg[/img]
28
#28
4 Frags +

vex deserves a permanent ban.
it is not fair that a troll trolls a troll, as the troller of the troll is the real troll.

vex deserves a permanent ban.
it is not fair that a troll trolls a troll, as the troller of the troll is the real troll.
29
#29
29 Frags +

https://i.imgur.com/XnaABx4.png

LOL

[img]https://i.imgur.com/XnaABx4.png[/img] LOL
30
#30
16 Frags +

who wouldve thought the rami wannabe is an unlikable person

who wouldve thought the rami wannabe is an unlikable person
1 2 3 4 ⋅⋅ 6
This thread has been locked.