Upvote Upvoted 85 Downvote Downvoted
1 2 3 4 ⋅⋅ 16
le economy crash
1
#1
0 Frags +

unsual 4 everyon!!!!!

unsual 4 everyon!!!!!
2
#2
-3 Frags +

i got shit D:

i got shit D:
3
#3
-2 Frags +

som1 giv me hat

som1 giv me hat
4
#4
17 Frags +

https://media.discordapp.net/attachments/601499493246173206/604203653552930817/e563a4456fa73b6197f472dc527dcc24.png

taking vigrinity

[img]https://media.discordapp.net/attachments/601499493246173206/604203653552930817/e563a4456fa73b6197f472dc527dcc24.png[/img]taking vigrinity
5
#5
38 Frags +

getting trade banned tomorrow, it's been a good run boys

getting trade banned tomorrow, it's been a good run boys
6
#6
9 Frags +

all the traders pouring their salaries into tf2 items about to be btfo

all the traders pouring their salaries into tf2 items about to be btfo
7
#7
3 Frags +

what happen

what happen
8
#8
58 Frags +

tinfoil hat theory: valve did this on purpose to milk every last cent out of people buying keys before they shut tf2 down tomorrow

tinfoil hat theory: valve did this on purpose to milk every last cent out of people buying keys before they shut tf2 down tomorrow
9
#9
14 Frags +

https://i.imgur.com/ZiqLX6Q.png

[img]https://i.imgur.com/ZiqLX6Q.png[/img]
10
#10
5 Frags +
zxpwhat happen

munition crates and several series 1 crates have a 100% unusual uncrate chance

[quote=zxp]what happen[/quote]
munition crates and several series 1 crates have a 100% unusual uncrate chance
11
#11
-3 Frags +

does this mean i get my burning kabuto back?

does this mean i get my burning kabuto back?
12
#12
0 Frags +

which crates is it doe?

which crates is it doe?
13
#13
20 Frags +

https://i.imgur.com/PnhrVv5.png

[img]https://i.imgur.com/PnhrVv5.png[/img]
14
#14
6 Frags +

how did they fuck up this hard im utterly confused

how did they fuck up this hard im utterly confused
15
#15
24 Frags +
Phantomhow did they fuck up this hard im utterly confused

have you ever seen office space

[quote=Phantom]how did they fuck up this hard im utterly confused[/quote]
have you ever seen office space
16
#16
8 Frags +

Adesh is running an unusual cartel

Adesh is running an unusual cartel
17
#17
37 Frags +

https://i.imgur.com/vUAGkuf.png

https://i.imgur.com/qWl3TUc.png

https://i.imgur.com/o5jV0Dp.png

LOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOL

[img]https://i.imgur.com/vUAGkuf.png[/img]

[img]https://i.imgur.com/qWl3TUc.png[/img]

[img]https://i.imgur.com/o5jV0Dp.png[/img]


LOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOL
18
#18
50 Frags +

i knew me deleting crates as soon as i get one from drops was gonna fuck me over one day

i knew me deleting crates as soon as i get one from drops was gonna fuck me over one day
19
#19
4 Frags +

this is the reward we get for playing a dead game gentlemen

enjoy the riches.

this really begs the question though; Aces High, or Dead Presidents?

this is the reward we get for playing a dead game gentlemen

enjoy the riches.

this really begs the question though; Aces High, or Dead Presidents?
20
#20
40 Frags +

meanwhile in Belgium

https://puu.sh/DXxfV.jpg

meanwhile in Belgium
[img]https://puu.sh/DXxfV.jpg[/img]
21
#21
8 Frags +

https://puu.sh/DXxjV/59d6bd4c2c.png

wat do i spend my steam bucks on help me

[img]https://puu.sh/DXxjV/59d6bd4c2c.png[/img]
wat do i spend my steam bucks on help me
22
#22
5 Frags +
Oculismthis is the reward we get for playing a dead game gentlemen

enjoy the riches.

this really begs the question though; Aces High, or Dead Presidents?

Presidents to represent me

[quote=Oculism]this is the reward we get for playing a dead game gentlemen

enjoy the riches.

this really begs the question though; Aces High, or Dead Presidents?[/quote]
Presidents to represent me
23
#23
14 Frags +

https://i.gyazo.com/9b7e0960b6d78f96ccd43aab31b7a060.png

[img]https://i.gyazo.com/9b7e0960b6d78f96ccd43aab31b7a060.png[/img]
24
#24
32 Frags +

bro adesh has spent like 500 dollars and got trade banned LOL

bro adesh has spent like 500 dollars and got trade banned LOL
25
#25
14 Frags +

pour one out for adesh

pour one out for adesh
26
#26
2 Frags +

how tf is this still going cant they just take item servers down or something?

how tf is this still going cant they just take item servers down or something?
27
#27
23 Frags +

https://i.gyazo.com/f094b5d2eb930c528898f2bc20ae5d11.png

experiencing this in real time has been a very fun time

[img]https://i.gyazo.com/f094b5d2eb930c528898f2bc20ae5d11.png[/img]
experiencing this in real time has been a very fun time
28
#28
26 Frags +

https://puu.sh/DXxvT/d50eb1c9f0.png

god bless

[img]https://puu.sh/DXxvT/d50eb1c9f0.png[/img]
god bless
29
#29
4 Frags +
catfacehttps://puu.sh/DXxvT/d50eb1c9f0.png
god bless

LMFAO

[quote=catface][img]https://puu.sh/DXxvT/d50eb1c9f0.png[/img]
god bless[/quote]
LMFAO
30
#30
-3 Frags +

Got 2 unusuals legit just with stuff lying around in my backpack

I COULD buy crates off the market but idk if it's worth it, probably should just buy some unusuals when prices bottom out... nothing in this game has value anymore LOL

Got 2 unusuals legit just with stuff lying around in my backpack

I COULD buy crates off the market but idk if it's worth it, probably should just buy some unusuals when prices bottom out... nothing in this game has value anymore LOL
1 2 3 4 ⋅⋅ 16
Please sign in through STEAM to post a comment.