Upvote Upvoted 108 Downvote Downvoted
1 2
Starkie Legacy The Second
posted in Videos
1
#1
0 Frags +

Hey everyone, I've made another Starkie Legacy, this time with Starkie sending me some of his own clips to bump up the quality. I hope you like this video, and don't forget to share it twitter and instagram, like it on facebook and perhaps send your friends something other than nudes on snapchat. Anyway, enjoy!

https://www.youtube.com/watch?v=pVIhmLIvicQ

Hey everyone, I've made another Starkie Legacy, this time with Starkie sending me some of his own clips to bump up the quality. I hope you like this video, and don't forget to share it twitter and instagram, like it on facebook and perhaps send your friends something other than nudes on snapchat. Anyway, enjoy!

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=pVIhmLIvicQ[/youtube]
2
#2
-10 Frags +

HOLY FUCKING SHIT

HOLY FUCKING SHIT
3
#3
25 Frags +

http://springvalefoods.co.uk/shop/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/a/b/absolutely_nutty.jpg

http://springvalefoods.co.uk/shop/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/a/b/absolutely_nutty.jpg
4
#4
79 Frags +

U capitalized the C in corsa

nt.

U capitalized the C in corsa

nt.
5
#5
-6 Frags +

:O
This is good. Well done Beater.

:O
This is good. Well done Beater.
6
#6
52 Frags +

nice april fools
edit - i love how this was so believable for so many because its starkie

nice april fools
edit - i love how this was so believable for so many because its starkie
7
#7
54 Frags +

almost fell for it for the condom's drop

almost fell for it for the condom's drop
8
#8
14 Frags +

actually bamboozled a few people i sent it to

actually bamboozled a few people i sent it to
9
#9
47 Frags +

The real joke here is the fact that you used a Linkin Park song

The real joke here is the fact that you used a Linkin Park song
10
#10
27 Frags +

The first two clips were real though

The first two clips were real though
11
#11
32 Frags +

I didn't question it until I saw scouts running in straight lines towards a sniper and no one turning around to spy backstabs and then it's like ? .. but ye i forget that April fools is a thing, n1 beater

I didn't question it until I saw scouts running in straight lines towards a sniper and no one turning around to spy backstabs and then it's like ? .. but ye i forget that April fools is a thing, n1 beater
12
#12
29 Frags +

please rename to ultimate starkie frag video

please rename to ultimate starkie frag video
13
#13
16 Frags +

how did you get these clips though did you have to stage them??

how did you get these clips though did you have to stage them??
14
#14
0 Frags +

ultimate starkie fragvideo

ultimate starkie fragvideo
15
#15
9 Frags +
RipTidehow did you get these clips though did you have to stage them??

probably staged them at 0.25 host_timescale

[quote=RipTide]how did you get these clips though did you have to stage them??[/quote]
probably staged them at 0.25 host_timescale
16
#16
34 Frags +

Well, this clearly proves that Starkie has a more refined and outstanding legacy than the idiot of B4nny.

Well, this clearly proves that Starkie has a more refined and outstanding legacy than the idiot of B4nny.
17
#17
11 Frags +

damn you got me until the aim lock was so obvious at 1:57.

damn you got me until the aim lock was so obvious at 1:57.
18
#18
49 Frags +

Holy shit i cant believe people think starkie is a good player but when you see frags like this it really shows how much of a cheating fraud he is at heart, it's terrible that we have such a disgusting cheater on this high of a level, It just shows how bad of a job ETF2L admins are doing...No wonder tf2 will never be an esport when obvious cheaters such as starkie remain relevant in this game, this is cookye level cheating.

Holy shit i cant believe people think starkie is a good player but when you see frags like this it really shows how much of a cheating fraud he is at heart, it's terrible that we have such a disgusting cheater on this high of a level, It just shows how bad of a job ETF2L admins are doing...No wonder tf2 will never be an esport when obvious cheaters such as starkie remain relevant in this game, this is cookye level cheating.
19
#19
30 Frags +

what an uber at 2:40 thats how you know this is real

what an uber at 2:40 thats how you know this is real
20
#20
22 Frags +

props to beater and his stunt actor buddies taking a few hours out of their lives to make this quality video

props to beater and his stunt actor buddies taking a few hours out of their lives to make this quality video
21
#21
18 Frags +

very entertaining

Show Content
took me a bit to realise. Did you arrange the clips to be slightly more obvious with every clip?
very entertaining
[spoiler]took me a bit to realise. Did you arrange the clips to be slightly more obvious with every clip?[/spoiler]
22
#22
8 Frags +

corsa got owned

corsa got owned
23
#23
104 Frags +

big shoutout to beater for using my favourite song

big shoutout to beater for using my favourite song
24
#24
10 Frags +
RipTideprops to beater and his stunt actor buddies taking a few hours out of their lives to make this quality video
[quote=RipTide]props to beater and his stunt actor buddies taking a few hours out of their lives to make this quality video[/quote]
25
#25
-12 Frags +

the difference in aim between the first 2 frag clips and the rest made me realize lol
also the "c" in corsa is not capitalized in the second clip but is capitalized in a later one.

the difference in aim between the first 2 frag clips and the rest made me realize lol
also the "c" in corsa is not capitalized in the second clip but is capitalized in a later one.
26
#26
-8 Frags +

i've watched the video and thought the joke was just the shitty music
i thought the frags were legit til i checked this thread
really goes to show how good stark was :thinking:

Show Content
or maybe i'm just retarded
i've watched the video and thought the joke was just the shitty music
i thought the frags were legit til i checked this thread
really goes to show how good stark was :thinking:
[spoiler]or maybe i'm just retarded[/spoiler]
27
#27
6 Frags +

Holy shit that spire clip.

Ok the last clips were painfully obvious, can't believe I fell for it

Holy shit that spire clip.

Ok the last clips were painfully obvious, can't believe I fell for it
28
#28
30 Frags +

Stark just makes everyone look like bots Kappa

Stark just makes everyone look like bots Kappa
29
#29
20 Frags +
Permzillawhat an uber at 2:40 thats how you know this is real

real perm would've milked that

[quote=Permzilla]what an uber at 2:40 thats how you know this is real[/quote]

real perm would've milked that
30
#30
8 Frags +

I'm not sure if the music is part of the joke or if that's just beater being beater.

I'm not sure if the music is part of the joke or if that's just beater being beater.
1 2
Please sign in through STEAM to post a comment.