Upvote Upvoted 0 Downvote Downvoted
1 2 3 4 ⋅⋅ 6
mal players banned from rgl
1
#1
0 Frags +

https://rgl.gg/Public/Team.aspx?t=8194&r=40

as someone who has played in every scrim for this team i know kev and safrix have not typed anything offensive (other than safrix calling people bad) this season or preseason. we haven't streamed any scrims or anything either, so they couldnt ban us for anything said in mumble. i'd like to see a single log where kev or safrix typed a slur or were openly racist in the past few months.

https://rgl.gg/Public/Team.aspx?t=8194&r=40

as someone who has played in every scrim for this team i know kev and safrix have not typed anything offensive (other than safrix calling people bad) this season or preseason. we haven't streamed any scrims or anything either, so they couldnt ban us for anything said in mumble. i'd like to see a single log where kev or safrix typed a slur or were openly racist in the past few months.
2
#2
142 Frags +

https://i.ibb.co/P9Ygz09/b4nnyonjah.png

rgl explain.

[img]https://i.ibb.co/P9Ygz09/b4nnyonjah.png[/img]
rgl explain.
3
#3
114 Frags +

https://i.imgur.com/sw7uiQt.png

https://logs.tf/2832222

[img]https://i.imgur.com/sw7uiQt.png[/img]
https://logs.tf/2832222
4
#4
-36 Frags +

ok i look bad here now. still, i know for a fact we haven't said anything during scrims. that log was recording chat from our map review before scrims, while no one else was in the server besides our team. sorry for making this thread xd

ok i look bad here now. still, i know for a fact we haven't said anything during scrims. that log was recording chat from our map review before scrims, while no one else was in the server besides our team. sorry for making this thread xd
5
#5
51 Frags +

LMFAO

LMFAO
6
#6
56 Frags +

i for one am shocked and could never see this coming

i for one am shocked and could never see this coming
7
#7
27 Frags +

its cool we just said the slurs for fun guys not to hurt anyones feelings :)

its cool we just said the slurs for fun guys not to hurt anyones feelings :)
8
#8
21 Frags +

im players give up on improving and become league admins to ban the invite players who called them bad lmao

im players give up on improving and become league admins to ban the invite players who called them bad lmao
9
#9
41 Frags +

i approve of banning any team with the word "anime" in its name

i approve of banning any team with the word "anime" in its name
10
#10
-18 Frags +

#freekev #freesafrix

#freekev #freesafrix
11
#11
36 Frags +

obviously this thread backfired because trip is dumb

but I think there's a better question: how can rgl ban a black person for saying the n word lol

I know safrix has said other shit before but if it's just this that's kinda ridiculous

obviously this thread backfired because trip is dumb

but I think there's a better question: how can rgl ban a black person for saying the n word lol

I know safrix has said other shit before but if it's just this that's kinda ridiculous
12
#12
145 Frags +

North american quest to say the n word episode 2058

North american quest to say the n word episode 2058
13
#13
-33 Frags +

do you think the n word is off limits to black people? is that what they teach you in denmark my friend??

do you think the n word is off limits to black people? is that what they teach you in denmark my friend??
14
#14
45 Frags +
mustardoverlorddo you think the n word is off limits to black people? is that what they teach you in denmark my friend??

what is the saner assumption in the context of tf2
a) they are being racist
b) they are black

[quote=mustardoverlord]do you think the n word is off limits to black people? is that what they teach you in denmark my friend??[/quote]

what is the saner assumption in the context of tf2
a) they are being racist
b) they are black
15
#15
-9 Frags +
hpqoeumustardoverlorddo you think the n word is off limits to black people? is that what they teach you in denmark my friend??
what is the saner assumption in the context of tf2
a) they are being racist
b) they are black

I pointed out that safrix was black before he posted it

[quote=hpqoeu][quote=mustardoverlord]do you think the n word is off limits to black people? is that what they teach you in denmark my friend??[/quote]

what is the saner assumption in the context of tf2
a) they are being racist
b) they are black[/quote]

I pointed out that safrix was black before he posted it
16
#16
6 Frags +

down atrocious

down atrocious
17
#17
35 Frags +

also

WandumNorth american quest to say the n word episode 2058

id be remiss if I didnt mention that there was literally a thread with a brit saying the n word like a week ago, and literally everyone defending him was a euro

JUST SAYIN

also

[quote=Wandum]North american quest to say the n word episode 2058[/quote]

id be remiss if I didnt mention that there was literally a thread with a brit saying the n word like a week ago, and literally everyone defending him was a euro

JUST SAYIN
18
#18
31 Frags +

those are just brits and eastern europeans we have accepted that they are a lost cause (joke btw pls dont be mad)

those are just brits and eastern europeans we have accepted that they are a lost cause (joke btw pls dont be mad)
19
#19
-46 Frags +
pot8othose are just brits and eastern europeans we have accepted that they are a lost cause (joke btw pls dont be mad)

https://www.theguardian.com/world/2019/jun/04/denmark-centre-left-predicted-win-election-social-democrats-anti-immigration-policies

[quote=pot8o]those are just brits and eastern europeans we have accepted that they are a lost cause (joke btw pls dont be mad)[/quote]

https://www.theguardian.com/world/2019/jun/04/denmark-centre-left-predicted-win-election-social-democrats-anti-immigration-policies
20
#20
138 Frags +

im sorry did the american just criticize my government

im sorry did the american just criticize my government
21
#21
47 Frags +
mustardoverlord
https://www.theguardian.com/world/2019/jun/04/denmark-centre-left-predicted-win-election-social-democrats-anti-immigration-policies

holy shit u just owned that bastard d*ne

[quote=mustardoverlord]

https://www.theguardian.com/world/2019/jun/04/denmark-centre-left-predicted-win-election-social-democrats-anti-immigration-policies[/quote]

holy shit u just owned that bastard d*ne
22
#22
-11 Frags +
mustardoverlordpot8othose are just brits and eastern europeans we have accepted that they are a lost cause (joke btw pls dont be mad)
https://www.theguardian.com/world/2019/jun/04/denmark-centre-left-predicted-win-election-social-democrats-anti-immigration-policies

as if anti-immigration is a bad thing

[quote=mustardoverlord][quote=pot8o]those are just brits and eastern europeans we have accepted that they are a lost cause (joke btw pls dont be mad)[/quote]

https://www.theguardian.com/world/2019/jun/04/denmark-centre-left-predicted-win-election-social-democrats-anti-immigration-policies[/quote]

as if anti-immigration is a bad thing
23
#23
-42 Frags +
pot8oim sorry did the american just criticize my government

your country is able to maintain social democracy because its a client state of the larger imperial powers

read lenin :)

that being said I do envy your union density

anyways what was this thread about? anime?

[quote=pot8o]im sorry did the american just criticize my government[/quote]

your country is able to maintain social democracy because its a client state of the larger imperial powers

read lenin :)

that being said I do envy your union density

anyways what was this thread about? anime?
24
#24
104 Frags +

------------------no mustardoverlord politics below this line------------------

------------------no mustardoverlord politics below this line------------------
25
#25
-53 Frags +

can see I struck a nerve with the danish labor aristocrats

talk to me when you give greenland back to the inuits!

can see I struck a nerve with the danish labor aristocrats

talk to me when you give greenland back to the inuits!
26
#26
-42 Frags +

https://www.teamfortress.tv/post/1012557/least-based-country

ok I like you again mr wandum

I am willing to make an alliance against the filthy swedes

https://www.teamfortress.tv/post/1012557/least-based-country

ok I like you again mr wandum

I am willing to make an alliance against the filthy swedes
27
#27
51 Frags +

log off mustard, youre done for the day

log off mustard, youre done for the day
28
#28
52 Frags +

idk what all these words mean i just like my welfare

idk what all these words mean i just like my welfare
29
#29
17 Frags +
mustardoverlordhttps://www.teamfortress.tv/post/1012557/least-based-country

ok I like you again mr wandum

I am willing to make an alliance against the filthy swedes

this guy literally went through ur post history to find this lmao, prolly gets bullied irl

[quote=mustardoverlord]https://www.teamfortress.tv/post/1012557/least-based-country

ok I like you again mr wandum

I am willing to make an alliance against the filthy swedes[/quote]

this guy literally went through ur post history to find this lmao, prolly gets bullied irl
30
#30
-17 Frags +

im 27, I only get bulled online by tf2 zoomers

im 27, I only get bulled online by tf2 zoomers
1 2 3 4 ⋅⋅ 6
Please sign in through STEAM to post a comment.