Upvote Upvoted 1 Downvote Downvoted
Getting into bball
1
#1
0 Frags +

So I was wondering if there was any dedicated server for people new to bball so I can learn and get better without bewing a hindrance to others.

So I was wondering if there was any dedicated server for people new to bball so I can learn and get better without bewing a hindrance to others.
2
#2
8 Frags +

play with friends

play with friends
3
#3
2 Frags +

The scene is mostly dead, you essentially have to play with friends, or you won't play at all (unless for whatever reason you like the mge version of bball).

Add me if anyone is interested in playing.

The scene is mostly dead, you essentially have to play with friends, or you won't play at all (unless for whatever reason you like the mge version of bball).

Add me if anyone is interested in playing.
4
#4
3 Frags +

What exactly happened to the bball.tf servers? They had four in europe and you could pretty much always get a bball game going on them, atleast if you knew some regulars. Bball was my favorite pastime in TF2 from last winter to early summer and I would pretty much play every other day if not every day. It would be really sad if the community has died completely :(

What exactly happened to the bball.tf servers? They had four in europe and you could pretty much always get a bball game going on them, atleast if you knew some regulars. Bball was my favorite pastime in TF2 from last winter to early summer and I would pretty much play every other day if not every day. It would be really sad if the community has died completely :(
5
#5
-16 Frags +

stand on top of the hoop and go shotgun only. you will never be scored on. let your other teammate worry about scoring.

tbh its a lot of fun watching people do elaborate jumps to attempt to score only to be denied by hitscan

edit: actual advice: I'd personally not recommend bball and suggest you learn how to play jumpmaps and grind dm but if u wanna play bball for fun friends is probably ur best bet :)

stand on top of the hoop and go shotgun only. you will never be scored on. let your other teammate worry about scoring.

tbh its a lot of fun watching people do elaborate jumps to attempt to score only to be denied by hitscan

edit: actual advice: I'd personally not recommend bball and suggest you learn how to play jumpmaps and grind dm but if u wanna play bball for fun friends is probably ur best bet :)
6
#6
0 Frags +

if you have good solly dm you can be carried by it until you learn how bball works in general

if you have good solly dm you can be carried by it until you learn how bball works in general
7
#7
4 Frags +
Reerostand on top of the hoop and go shotgun only. you will never be scored on. let your other teammate worry about scoring.

tbh its a lot of fun watching people do elaborate jumps to attempt to score only to be denied by hitscan

that kinda defeats the point man

[quote=Reero]stand on top of the hoop and go shotgun only. you will never be scored on. let your other teammate worry about scoring.

tbh its a lot of fun watching people do elaborate jumps to attempt to score only to be denied by hitscan[/quote]

that kinda defeats the point man
8
#8
0 Frags +
gemmReerostand on top of the hoop and go shotgun only. you will never be scored on. let your other teammate worry about scoring.

tbh its a lot of fun watching people do elaborate jumps to attempt to score only to be denied by hitscan

that kinda defeats the point man

and thats why its banned

[quote=gemm][quote=Reero]stand on top of the hoop and go shotgun only. you will never be scored on. let your other teammate worry about scoring.

tbh its a lot of fun watching people do elaborate jumps to attempt to score only to be denied by hitscan[/quote]

that kinda defeats the point man[/quote]
and thats why its banned
9
#9
-13 Frags +

My advice: Don't get into shit gamemodes

My advice: Don't get into shit gamemodes
10
#10
11 Frags +

And you shouldn't make shitty posts.

And you shouldn't make shitty posts.
11
#11
2 Frags +
CollaideMy advice: Don't get into shit gamemodes

Id say if that's what you enjoy then play it :)

[quote=Collaide]My advice: Don't get into shit gamemodes[/quote]

Id say if that's what you enjoy then play it :)
12
#12
0 Frags +
moleWhat exactly happened to the bball.tf servers? They had four in europe and you could pretty much always get a bball game going on them, atleast if you knew some regulars. Bball was my favorite pastime in TF2 from last winter to early summer and I would pretty much play every other day if not every day. It would be really sad if the community has died completely :(

I think they all got too lazy to care about bball.tf and most of the community left for other things. So yea it's dead :/

[quote=mole]What exactly happened to the bball.tf servers? They had four in europe and you could pretty much always get a bball game going on them, atleast if you knew some regulars. Bball was my favorite pastime in TF2 from last winter to early summer and I would pretty much play every other day if not every day. It would be really sad if the community has died completely :([/quote]

I think they all got too lazy to care about bball.tf and most of the community left for other things. So yea it's dead :/
13
#13
-6 Frags +

.

.
14
#14
0 Frags +

Damon didn't pay the server fees.

Damon didn't pay the server fees.
15
#15
3 Frags +
MaximemoleWhat exactly happened to the bball.tf servers? They had four in europe and you could pretty much always get a bball game going on them, atleast if you knew some regulars. Bball was my favorite pastime in TF2 from last winter to early summer and I would pretty much play every other day if not every day. It would be really sad if the community has died completely :(
I think they all got too lazy to care about bball.tf and most of the community left for other things. So yea it's dead :/

http://puu.sh/sa2Io/7ca1ff7444.png

but no servers idk

[quote=Maxime][quote=mole]What exactly happened to the bball.tf servers? They had four in europe and you could pretty much always get a bball game going on them, atleast if you knew some regulars. Bball was my favorite pastime in TF2 from last winter to early summer and I would pretty much play every other day if not every day. It would be really sad if the community has died completely :([/quote]

I think they all got too lazy to care about bball.tf and most of the community left for other things. So yea it's dead :/[/quote]

[img]http://puu.sh/sa2Io/7ca1ff7444.png[/img]
but no servers idk
Please sign in through STEAM to post a comment.