Upvote Upvoted 33 Downvote Downvoted
1 ⋅⋅ 9 10 11 12 13 14 15 ⋅⋅ 21
ESEA-O S20 Happenings/Predictions
331
#331
-6 Frags +
jeffGeknaiirnah the real smh is when u lose ur e-gf to someone else and then u change ur esea name to ur e-gfs alias
FeelsBadMan

HAHAHAHah

: - )

[quote=jeff][quote=Geknaiir]nah the real smh is when u lose ur e-gf to someone else and then u change ur esea name to ur e-gfs alias
FeelsBadMan[/quote]


HAHAHAHah[/quote]

: - )
332
#332
3 Frags +

xcv you're actually a retard

xcv you're actually a retard
333
#333
-7 Frags +

who changed their alias to their ex-gfs?

who changed their alias to their ex-gfs?
334
#334
11 Frags +

me

me
335
#335
4 Frags +
owlme

tfw no qt ancient roman general gf

[quote=owl]me[/quote]
tfw no qt ancient roman general gf
336
#336
9 Frags +

need a strong feminine hand to crush carthage

need a strong feminine hand to crush carthage
337
#337
0 Frags +

i cant find anyone to ring for my team, add me if you will http://steamcommunity.com/id/nimby5539/
edit - got a ringer for now but feel free to add if you will ring in future

i cant find anyone to ring for my team, add me if you will http://steamcommunity.com/id/nimby5539/
edit - got a ringer for now but feel free to add if you will ring in future
338
#338
10 Frags +

https://gyazo.com/f93f4e5dc40bda1e3074238e39a8c523.png

now THIS is something i can't wait for

[img]https://gyazo.com/f93f4e5dc40bda1e3074238e39a8c523.png[/img]
now THIS is something i can't wait for
339
#339
10 Frags +

how is a pastebin of killing without the words "submit a ticket" supposed to be taken seriously.

how is a pastebin of killing without the words "submit a ticket" supposed to be taken seriously.
340
#340
3 Frags +

Has anyone lost a match to a coin flip before?
shit's infuriating

Has anyone lost a match to a coin flip before?
shit's infuriating
341
#341
-2 Frags +
SpadesHas anyone lost a match to a coin flip before?
shit's infuriating

elaborate please
what coin flip lost u the match

[quote=Spades]Has anyone lost a match to a coin flip before?
shit's infuriating[/quote]
elaborate please
what coin flip lost u the match
342
#342
2 Frags +
alderSpadesHas anyone lost a match to a coin flip before?
shit's infuriating
elaborate please
what coin flip lost u the match

so invasion beefed the matches last thursday and john wayne couldn't play all weekend until tuesday but esea couldn't schedule it yet yadayada both teams WERE ready today but admins were away and when they got back they didn't want to schedule another day so they settled on coin toss and we lost it i guess idk

[quote=alder][quote=Spades]Has anyone lost a match to a coin flip before?
shit's infuriating[/quote]
elaborate please
what coin flip lost u the match[/quote]

so invasion beefed the matches last thursday and john wayne couldn't play all weekend until tuesday but esea couldn't schedule it yet yadayada both teams WERE ready today but admins were away and when they got back they didn't want to schedule another day so they settled on coin toss and we lost it i guess idk
343
#343
3 Frags +
jeffalderSpadesHas anyone lost a match to a coin flip before?
shit's infuriating
elaborate please
what coin flip lost u the match

so invasion beefed the matches last thursday and john wayne couldn't play all weekend until tuesday but esea couldn't schedule it yet yadayada both teams WERE ready today but admins were away and when they got back they didn't want to schedule another day so they settled on coin toss and we lost it i guess idk

That blows

[quote=jeff][quote=alder][quote=Spades]Has anyone lost a match to a coin flip before?
shit's infuriating[/quote]
elaborate please
what coin flip lost u the match[/quote]

so invasion beefed the matches last thursday and john wayne couldn't play all weekend until tuesday but esea couldn't schedule it yet yadayada both teams WERE ready today but admins were away and when they got back they didn't want to schedule another day so they settled on coin toss and we lost it i guess idk[/quote]
That blows
344
#344
2 Frags +
SpadesHas anyone lost a match to a coin flip before?
shit's infuriating

i feel you fam :(

[quote=Spades]Has anyone lost a match to a coin flip before?
shit's infuriating[/quote]
i feel you fam :(
345
#345
3 Frags +
SpadesHas anyone lost a match to a coin flip before? shit's infuriating

i did against a dead team like wtf pls esea

[quote=Spades]Has anyone lost a match to a coin flip before? shit's infuriating[/quote]
i did against a dead team like wtf pls esea
346
#346
16 Frags +

http://pastebin.com/GvCrhL61

http://pastebin.com/GvCrhL61
347
#347
30 Frags +

cutting people 3 weeks before the season ends when ur not even making playoffs

damn

cutting people 3 weeks before the season ends when ur not even making playoffs

damn
348
#348
0 Frags +

I came home today to see that 2 of my teammates had removed me and i was kicked from my team that i was the leader of. apperantly asking if the hl team half your team is on, to scrim less because it they are cutting into our esea open teams scrim time was not apreciated. ripperino open dreams.

I came home today to see that 2 of my teammates had removed me and i was kicked from my team that i was the leader of. apperantly asking if the hl team half your team is on, to scrim less because it they are cutting into our esea open teams scrim time was not apreciated. ripperino open dreams.
349
#349
14 Frags +
dippidyhttp://pastebin.com/GvCrhL61

what the fuck tojo?

[quote=dippidy]http://pastebin.com/GvCrhL61[/quote]

what the fuck tojo?
350
#350
8 Frags +

This has been an odd season. Feel bad for my boy scruff.

This has been an odd season. Feel bad for my boy scruff.
351
#351
22 Frags +

Ooh I like the 'tf2 is dying' excuse for cutting him. Might have to steal that one.

Ooh I like the 'tf2 is dying' excuse for cutting him. Might have to steal that one.
352
#352
19 Frags +

me: "ur cut"
them: "why"
me: "games dead, like your career"

me: "ur cut"
them: "why"
me: "games dead, like your career"
353
#353
9 Frags +

yo wtf why would you cut scruff hes a god

yo wtf why would you cut scruff hes a god
354
#354
-6 Frags +
Polartfyo wtf why would you cut scruff hes a god8:57 PM - tojo: because esea is potentially dropping tf2
8:57 PM - tojo: and I want to play with syath and cereal because they are really good friends of mine
8:57 PM - tojo: before esea drops tf2
[quote=Polartf]yo wtf why would you cut scruff hes a god[/quote]

[quote]8:57 PM - tojo: because esea is potentially dropping tf2
8:57 PM - tojo: and I want to play with syath and cereal because they are really good friends of mine
8:57 PM - tojo: before esea drops tf2[/quote]
355
#355
9 Frags +

my favorite part is when they cut smitty and then brought him back in during the match so they could win :-D

my favorite part is when they cut smitty and then brought him back in during the match so they could win :-D
356
#356
6 Frags +
ElepimpI came home today to see that 2 of my teammates had removed me and i was kicked from my team that i was the leader of. apperantly asking if the hl team half your team is on, to scrim less because it they are cutting into our esea open teams scrim time was not apreciated. ripperino open dreams.

smh hl players

[quote=Elepimp]I came home today to see that 2 of my teammates had removed me and i was kicked from my team that i was the leader of. apperantly asking if the hl team half your team is on, to scrim less because it they are cutting into our esea open teams scrim time was not apreciated. ripperino open dreams.[/quote]

smh hl players
357
#357
-13 Frags +

Oh, the best part is when no one commenting has PLAYED ON THE TEAM WITH US AND SCRUFF. Trust me, what is that small pastebin is not even close to the only reason that we cut scruff but everyone can ignore how people play on teams and only base their opinion on how much they like someone. I commented on his lft if anyone angry cares enough to look at the other half but ok.

tatuwahmy favorite part is when they cut smitty and then brought him back in during the match so they could win :-D

We were literally about to play 5v6 before we decided it was a bad idea and we should just ask smitty.

Oh, the best part is when no one commenting has PLAYED ON THE TEAM WITH US AND SCRUFF. Trust me, what is that small pastebin is not even close to the only reason that we cut scruff but everyone can ignore how people play on teams and only base their opinion on how much they like someone. I commented on his lft if anyone angry cares enough to look at the other half but ok.[quote=tatuwah]my favorite part is when they cut smitty and then brought him back in during the match so they could win :-D[/quote]
We were literally about to play 5v6 before we decided it was a bad idea and we should just ask smitty.
358
#358
10 Frags +

i mean if ur gonna cut someone at least actually tell them why you're cutting them instead of saying tf2 is gonna die lol

also it just seemed like scruff was on the quiet side of comms but so is spades so this doesnt really make sense sorry tojo:(

probably didnt cut spades because youre meeting him at gxl i guess

also you can take very few heals and still do very well

i mean if ur gonna cut someone at least actually tell them why you're cutting them instead of saying tf2 is gonna die lol

also it just seemed like scruff was on the quiet side of comms but so is spades so this doesnt really make sense sorry tojo:(

probably didnt cut spades because youre meeting him at gxl i guess

also you can take very few heals and still do very well
359
#359
0 Frags +
tatuwahalso you can take very few heals and still do very well

ie slemnish

[quote=tatuwah]also you can take very few heals and still do very well[/quote]
ie slemnish
360
#360
-9 Frags +
tatuwahi mean if ur gonna cut someone at least actually tell them why you're cutting them instead of saying tf2 is gonna die lol

that's true I'm dumb lol

tatuwahalso it just seemed like scruff was on the quiet side of comms but so is spades so this doesnt really make sense sorry tojo:(

probably didnt cut spades because youre meeting him at gxl i guess

I mean I'm not going to act like that's not a contributing factor but also scruff has been about the same skill level for the last 2 seasons and spades has already improved miles, plus I love playing with spades because he has a good attitude.

tatuwahalso you can take very few heals and still do very well

it's literally as simple as coming back for a buff before you go play flank aggressive, like why not lol.

[quote=tatuwah]i mean if ur gonna cut someone at least actually tell them why you're cutting them instead of saying tf2 is gonna die lol[/quote] that's true I'm dumb lol

[quote=tatuwah]also it just seemed like scruff was on the quiet side of comms but so is spades so this doesnt really make sense sorry tojo:(

probably didnt cut spades because youre meeting him at gxl i guess
[/quote] I mean I'm not going to act like that's not a contributing factor but also scruff has been about the same skill level for the last 2 seasons and spades has already improved miles, plus I love playing with spades because he has a good attitude.
[quote=tatuwah]also you can take very few heals and still do very well[/quote] it's literally as simple as coming back for a buff before you go play flank aggressive, like why not lol.
1 ⋅⋅ 9 10 11 12 13 14 15 ⋅⋅ 21
This thread has been locked.