Upvote Upvoted 0 Downvote Downvoted
Fatswimdude LFT low open roamer
1
#1
0 Frags +

Hey I'm fatswimdude, and I'm looking to play roamer on a low/new open team that is committed to improving (or at least to staying alive for a full season).

stuff:
• I've played 3 seasons of roamer in UGC
• I have an open schedule for scrims
• I can't play anything besides roamer

http://steamcommunity.com/id/fatswimdude/

Hey I'm fatswimdude, and I'm looking to play roamer on a low/new open team that is committed to improving (or at least to staying alive for a full season).

stuff:
• I've played 3 seasons of roamer in UGC
• I have an open schedule for scrims
• I can't play anything besides roamer

http://steamcommunity.com/id/fatswimdude/
2
#2
0 Frags +

He's dedicated to playing the video game. Overall a pretty cool guy in mumble. Pick him up for your low open team.

He's dedicated to playing the video game. Overall a pretty cool guy in mumble. Pick him up for your low open team.
3
#3
0 Frags +

good pick up always wants to improve good dm cool guy in mumble always eager for scrims and games

good pick up always wants to improve good dm cool guy in mumble always eager for scrims and games
4
#4
0 Frags +

bumpp i just want to get better at video games

bumpp i just want to get better at video games
5
#5
6 Frags +

He really loves soldier class, he identifies as Jane Doe, and one day dreams to turn into him.
He plays it every single day, knows the ins and outs of soldier class like no other, he will give you superior soldier game play as he shoots feet (including his own) like some sort of feet shooting god.
He has the mumble mic skillz like you've never heard, and will kick your ass in a rap battle in a moments notice, and airshot you after he's done.

Oh and yeah he could probably play low open roamer, get him while he's fresh out the oven :0

He really loves soldier class, he identifies as Jane Doe, and one day dreams to turn into him.
He plays it every single day, knows the ins and outs of soldier class like no other, he will give you superior soldier game play as he shoots feet (including his own) like some sort of feet shooting god.
He has the mumble mic skillz like you've never heard, and will kick your ass in a rap battle in a moments notice, and airshot you after he's done.

Oh and yeah he could probably play low open roamer, get him while he's fresh out the oven :0
6
#6
3 Frags +

Why does this poor gamer get -votes he just wants to play videosgames

Why does this poor gamer get -votes he just wants to play videosgames
7
#7
-4 Frags +
Lucky9788Why does this poor gamer get -votes he just wants to play videosgames

Because he really trashes on people on this website called teamfortress.tv

[quote=Lucky9788]Why does this poor gamer get -votes he just wants to play videosgames[/quote]
Because he really trashes on people on this website called teamfortress.tv
8
#8
3 Frags +
Lucky9788Why does this poor gamer get -votes he just wants to play videosgames

2:43 AM - fatswimdude: fuck you your team is garbage
2:43 AM - fatswimdude: scrim us
2:43 AM - fatswimdude: mostly fuck dream but also u
2:45 AM - fatswimdude: lucky says fuck your wannabe-ass open team you guys suck more dick than an asian hooker on her best day. never think being open means youre good. your team proves to everybody that being open doesn't mean youre good
2:45 AM - fatswimdude: "with much love, lucky"

toxic g4m3r

[quote=Lucky9788]Why does this poor gamer get -votes he just wants to play videosgames[/quote]
2:43 AM - fatswimdude: fuck you your team is garbage
2:43 AM - fatswimdude: scrim us
2:43 AM - fatswimdude: mostly fuck dream but also u
2:45 AM - fatswimdude: lucky says fuck your wannabe-ass open team you guys suck more dick than an asian hooker on her best day. never think being open means youre good. your team proves to everybody that being open doesn't mean youre good
2:45 AM - fatswimdude: "with much love, lucky"

toxic g4m3r
9
#9
4 Frags +
BlazedarkbringerLucky9788Why does this poor gamer get -votes he just wants to play videosgamesBecause he really trashes on people on this website called teamfortress.tv

idk why i have bad blood with you guys but i really dont try to "trash on" people unless they deserve it

THEBILLDOZERtoxic g4m3r

again i have no fucking clue why i was so upset at you but i do regret and apologize for being so hostile and toxic.

i do tend to be overly vocal with my opinions but i never meant to start some stupid "feud" with anyone

[quote=Blazedarkbringer][quote=Lucky9788]Why does this poor gamer get -votes he just wants to play videosgames[/quote]
Because he really trashes on people on this website called teamfortress.tv[/quote]
idk why i have bad blood with you guys but i really dont try to "trash on" people unless they deserve it

[quote=THEBILLDOZER]toxic g4m3r[/quote]
again i have no fucking clue why i was so upset at you but i do regret and apologize for being so hostile and toxic.

i do tend to be overly vocal with my opinions but i never meant to start some stupid "feud" with anyone
10
#10
0 Frags +

i always figured your beef with me had something to do with dreamboat. although i am curious why im on the "Hall of fame" on your profile. and why your ugc team was spotted aliasing as players from my team in scrims

i always figured your beef with me had something to do with dreamboat. although i am curious why im on the "Hall of fame" on your profile. and why your ugc team was spotted aliasing as players from my team in scrims
11
#11
-9 Frags +
THEBILLDOZERi always figured your beef with me had something to do with dreamboat. although i am curious why im on the "Hall of fame" on your profile. and why your ugc team was spotted aliasing as players from my team in scrims

to be fair when i mention that i said it cause your team was being real cocky and by team i meant you and dream i had no "beef" with another of your players also most of the "beef" i have i wont put it on forums i did had a problem with you and dream but honestly you and dream are not worth my time i did not go out of my way to post anything on your lft tread nor shit talk any of the post you put on tftv and yes my team did alias as other teams we do for fun really means nothing

[quote=THEBILLDOZER]i always figured your beef with me had something to do with dreamboat. although i am curious why im on the "Hall of fame" on your profile. and why your ugc team was spotted aliasing as players from my team in scrims[/quote]
to be fair when i mention that i said it cause your team was being real cocky and by team i meant you and dream i had no "beef" with another of your players also most of the "beef" i have i wont put it on forums i did had a problem with you and dream but honestly you and dream are not worth my time i did not go out of my way to post anything on your lft tread nor shit talk any of the post you put on tftv and yes my team did alias as other teams we do for fun really means nothing
12
#12
3 Frags +

lmao

lmao
13
#13
3 Frags +

dude im not gonna lie. i have no fucking clue who you are. ive never spoken to you before now. ive never said anything to you, save for what is in this thread. that chatlog from fatswim was the first id ever heard of you, and you already seem to have this grudge against me. so i dont know what your problem is, but ive sure as hell never been cocky about my open team. we were bad, but we wanted to have a good time and grow together.

dude im not gonna lie. i have no fucking clue who you are. ive never spoken to you before now. ive never said anything to you, save for what is in this thread. that chatlog from fatswim was the first id ever heard of you, and you already seem to have this grudge against me. so i dont know what your problem is, but ive sure as hell never been cocky about my open team. we were bad, but we wanted to have a good time and grow together.
14
#14
1 Frags +

i read through his posts because his shittalk is probably the best

like god damn did u read that asian hooker line this guy clearly knows what hes doing

i read through his posts because his shittalk is probably the best

like god damn did u read that asian hooker line this guy clearly knows what hes doing
15
#15
2 Frags +
Alderi read through his posts because his shittalk is probably the best

like god damn did u read that asian hooker line this guy clearly knows what hes doing

lol look through anything i ever written on any forum or go to any community i have ever been a part shit ask anyone of my friends of my friend list of i am not a shit poster in fact the same response that billdozer had would be made i have never spoken to you cause again i am not one to shit talk anyone unless they push my buttons as for billdozer my grudge that i had was all from a 3rd party source most were dreamboat the only reason why i posted on this tread was to help a friend who was being -voted on a lft tread he wants to get better and he wants to grow as a player right now we are arguing on a forum in which no one cares about players that other than ill say 10 people max cares about and that hooker line is always meant more as a joke than an actual insult/ shit talk

[quote=Alder]i read through his posts because his shittalk is probably the best

like god damn did u read that asian hooker line this guy clearly knows what hes doing[/quote]
lol look through anything i ever written on any forum or go to any community i have ever been a part shit ask anyone of my friends of my friend list of i am not a shit poster in fact the same response that billdozer had would be made i have never spoken to you cause again i am not one to shit talk anyone unless they push my buttons as for billdozer my grudge that i had was all from a 3rd party source most were dreamboat the only reason why i posted on this tread was to help a friend who was being -voted on a lft tread he wants to get better and he wants to grow as a player right now we are arguing on a forum in which no one cares about players that other than ill say 10 people max cares about and that hooker line is always meant more as a joke than an actual insult/ shit talk
16
#16
4 Frags +

Fun to have around in Mumble. Always down to jump or pug. Besides the goofing around, hes a very serious player when it comes too game time. Recommend picking this fresh slab of meat up

Fun to have around in Mumble. Always down to jump or pug. Besides the goofing around, hes a very serious player when it comes too game time. Recommend picking this fresh slab of meat up
17
#17
3 Frags +

he was pretty kewl when I played with him a couple seasons ago

he was pretty kewl when I played with him a couple seasons ago
18
#18
3 Frags +

really chill dude, always looking for ways to improve on his skill and treats the game very seriously.

really chill dude, always looking for ways to improve on his skill and treats the game very seriously.
19
#19
1 Frags +

Not a perfect guy, but asides from what he's said he's not that bad of a guy and he's definitely good enough to main on a low open team. He's worth at least a try out regardless of how toxic he reputedly is Cus' it's definitely not more than your average comp TF2 gamer.

Not a perfect guy, but asides from what he's said he's not that bad of a guy and he's definitely good enough to main on a low open team. He's worth at least a try out regardless of how toxic he reputedly is Cus' it's definitely not more than your average comp TF2 gamer.
20
#20
2 Frags +

reads ragecomics so not the highest quality memer qB^)

this kid somewhat actually listens if you have reasonable problems with him; it's not difficult to work out solutions
yes he is soldier man

reads ragecomics so not the highest quality memer qB^)

this kid somewhat actually listens if you have reasonable problems with him; it's not difficult to work out solutions
yes he is soldier man
21
#21
4 Frags +
THEBILLDOZERi always figured your beef with me had something to do with dreamboat. although i am curious why im on the "Hall of fame" on your profile. and why your ugc team was spotted aliasing as players from my team in scrims

if you want me to explain stuff id love to chat, but im not gonna go over shit on forums :P

[quote=THEBILLDOZER]i always figured your beef with me had something to do with dreamboat. although i am curious why im on the "Hall of fame" on your profile. and why your ugc team was spotted aliasing as players from my team in scrims[/quote]
if you want me to explain stuff id love to chat, but im not gonna go over shit on forums :P
22
#22
3 Frags +

A fantastic , hilarious guy all around + good solly dm what more do you want? top notch pick up

A fantastic , hilarious guy all around + good solly dm what more do you want? top notch pick up
23
#23
6 Frags +

ugc drama

ugc drama
24
#24
1 Frags +

post-drama bump
im just a small man trying to become bigger

post-drama bump
im just a small man trying to become bigger
25
#25
1 Frags +

Great guy, i used to do a lot of ultiduo with him! would reccomend

Great guy, i used to do a lot of ultiduo with him! would reccomend
26
#26
1 Frags +

bump

just trying to get some non-UGC experience and test my skill level in a serious environment

also i got paid so i can pay my league fees for sure

bump

just trying to get some non-UGC experience and test my skill level in a serious environment

also i got paid so i can pay my league fees for sure
27
#27
2 Frags +

Played with him a few times in pugs. Need to learn the game a bit better and to listen to advise/tips. Gets upset easily but it's pugs shit happens. Has real potential and great dm already!

Played with him a few times in pugs. Need to learn the game a bit better and to listen to advise/tips. Gets upset easily but it's pugs shit happens. Has real potential and great dm already!
Please sign in through STEAM to post a comment.