Upvote Upvoted 207 Downvote Downvoted
1 ⋅⋅ 6 7 8 9 10 11 12 ⋅⋅ 47
best pub quotes
241
#241
3 Frags +

Tweedle-Autism : I'm just playing the game for fun
Greenlazer15 : i just want to jump around...
*DEAD* Deathknight : u still lose
*DEAD* ukrainiandynamite : 10/10 Seinfeld reference
Weak1ings has earned the achievement Team Doctor
ukrainiandynamite : There are still capping autists in 2016?
ukrainiandynamite : I though we had exterminated those by now
Greenlazer15 : the keep breeding
ukrainiandynamite : That;s a shame

Tweedle-Autism : I'm just playing the game for fun
Greenlazer15 : i just want to jump around...
*DEAD* Deathknight : u still lose
*DEAD* ukrainiandynamite : 10/10 Seinfeld reference
Weak1ings has earned the achievement Team Doctor
ukrainiandynamite : There are still capping autists in 2016?
ukrainiandynamite : I though we had exterminated those by now
Greenlazer15 : the keep breeding
ukrainiandynamite : That;s a shame
242
#242
10 Frags +
Kitemehttp://i.imgur.com/P77QWWT.jpg

xD

it honestly does blow my mind that a certain combination of hats a player has in a cartoon game is enough to illicit anger from people hes playing against

[quote=Kiteme]http://i.imgur.com/P77QWWT.jpg

xD[/quote]

it honestly does blow my mind that a certain combination of hats a player has in a cartoon game is enough to illicit anger from people hes playing against
243
#243
3 Frags +
Kitemehttp://i.imgur.com/P77QWWT.jpg

xD

I see you've finally completed it. Well done, my little hellspawn.

[quote=Kiteme]http://i.imgur.com/P77QWWT.jpg

xD[/quote]
I see you've finally completed it. Well done, my little hellspawn.
244
#244
4 Frags +

egi: FUCKING GLOW HACKERS

(faceit lobby)

egi: FUCKING GLOW HACKERS

(faceit lobby)
245
#245
20 Frags +

*DEAD* vulpesignem1 : it troubles me that the world is round.

*DEAD* vulpesignem1 : it troubles me that the world is round.
246
#246
36 Frags +

http://imgur.com/nfy2bDA.jpg

[img]http://imgur.com/nfy2bDA.jpg[/img]
247
#247
19 Frags +

*DEAD*(TEAM) michaelcroft3 : psy
*DEAD*(TEAM) michaelcroft3 : woop em gangnam style
*DEAD* Kourtney96 : LOL

*DEAD*(TEAM) michaelcroft3 : psy
*DEAD*(TEAM) michaelcroft3 : woop em gangnam style
*DEAD* Kourtney96 : LOL
248
#248
-7 Frags +

*DEAD* ItachiKUNイタチ : FUCK YOU

*DEAD* ItachiKUNイタチ : FUCK YOU
249
#249
25 Frags +

-[FF]- cοѕмιc cοʏοтᴇ : only 2 classes havent tutorial scout and heavie... becasue are themost easiest

-[FF]- cοѕмιc cοʏοтᴇ : only 2 classes havent tutorial scout and heavie... becasue are themost easiest
250
#250
3 Frags +

srcr : red is getting desperate.. they have hoovy now :D

srcr : red is getting desperate.. they have hoovy now :D
251
#251
26 Frags +

uter36 : Wtf spy kill 4 per one backstub?

ghost [BD] : selling can opaner hat!!!!!!!

joeijh : u called me cheap and i have dell alienware £,3000

uter36 : Wtf spy kill 4 per one backstub?

ghost [BD] : selling can opaner hat!!!!!!!

joeijh : u called me cheap and i have dell alienware £,3000
252
#252
4 Frags +

http://i.imgur.com/b4CcEWJ.png

[img]http://i.imgur.com/b4CcEWJ.png[/img]
253
#253
6 Frags +

Sam Hyde : The faggot no lifers woke up and are online
Sam Hyde : Couldn't just watch anime

Sam Hyde : The faggot no lifers woke up and are online
Sam Hyde : Couldn't just watch anime
254
#254
0 Frags +

somalian_princess : vargas you are a popsicle

somalian_princess : vargas you are a popsicle
255
#255
10 Frags +

(TEAM) sausage : no need for help guys
(TEAM) sausage : im faking as a nub so i can get easy trickstabs

(TEAM) sausage : no need for help guys
(TEAM) sausage : im faking as a nub so i can get easy trickstabs
256
#256
6 Frags +

http://i.imgur.com/Zo7TjaU.jpg

[img]http://i.imgur.com/Zo7TjaU.jpg[/img]
257
#257
12 Frags +

low. ethna-"Do you want some steam games? I've got over 100$ in them."
aleczandyr-"No thanks, I have a Mac."

[u]low. ethna[/u]-"Do you want some steam games? I've got over 100$ in them."
[u]aleczandyr[/u]-"No thanks, I have a Mac."
258
#258
-3 Frags +

Abdou MaGo : u never win and me bad english
Abdou MaGo : u bad arab
Abdou MaGo : and fk ur girl frined
Abdou MaGo : its me m9awd

wasn't in tf2 but it's my personal favorite

Abdou MaGo : u never win and me bad english
Abdou MaGo : u bad arab
Abdou MaGo : and fk ur girl frined
Abdou MaGo : its me m9awd

wasn't in tf2 but it's my personal favorite
259
#259
-7 Frags +

wizzy : Where is this server ?
+mge -brain : idk
*DEAD* +mge -brain : na
wizzy : 'k
wizzy : explain my 130ms
+mge -brain : east coast
wizzy : I'm in europe
+mge -brain : well thats why
+mge -brain : lmfao
wizzy : y
wizzy left the game (Disconnect by user.)
huh

wizzy : Where is this server ?
+mge -brain : idk
*DEAD* +mge -brain : na
wizzy : 'k
wizzy : explain my 130ms
+mge -brain : east coast
wizzy : I'm in europe
+mge -brain : well thats why
+mge -brain : lmfao
wizzy : y
wizzy left the game (Disconnect by user.)
huh
260
#260
39 Frags +

http://i.imgur.com/aEEIYQb.png

[img]http://i.imgur.com/aEEIYQb.png[/img]
261
#261
0 Frags +

meirl

meirl
262
#262
1 Frags +

Trabantje : i cant see around
Trabantje : with my mioiuse wt

Trabantje : i cant see around
Trabantje : with my mioiuse wt
263
#263
0 Frags +

https://imgur.com/gallery/Y9i4G

https://imgur.com/gallery/Y9i4G
264
#264
8 Frags +

(TEAM) hpets2 : there should be a razerback for the medic

(TEAM) hpets2 : there should be a razerback for the medic
265
#265
7 Frags +

Pilu : Roses are Red, Violets are Blue, Shut the fuck up, you got Pilu'd

Pilu : Roses are Red, Violets are Blue, Shut the fuck up, you got Pilu'd
266
#266
-1 Frags +

He burnt my Shake : why is everyone here a noob
*DEAD* He burnt my Shake : besides blu team

He burnt my Shake : why is everyone here a noob
*DEAD* He burnt my Shake : besides blu team
267
#267
1 Frags +

http://imgur.com/a/YClFH

http://imgur.com/a/YClFH
268
#268
13 Frags +

...: Why does my gaming mac keep crashing!!?!?!??!?!?!?!

...: Why does my gaming mac keep crashing!!?!?!??!?!?!?!
269
#269
2 Frags +

(LAG) cowboygeorgy : see how you SUCK to high heaven
(LAG) cowboygeorgy : butt hole sniper knows the best
(LAG) cowboygeorgy : you suck cock give your as up so what's up go further
(LAG) Viruz_error : what the fucking u talking about?
(LAG) cowboygeorgy : you are cock suckurs time to get used to it
(LAG) cowboygeorgy : 5 years old who suck fat cock i won't tell anyone
(LAG) cowboygeorgy : see pidors you are suckaroid fuck
(LAG) cowboygeorgy : see you suck and give your ass so good ?
(LAG) cowboygeorgy : maybe try big fuck up your ass ?
(LAG) cowboygeorgy : I CALL YOU TO MYSELF FUCKASAURUS REX

Me and my friend encountered this guy on hightower 2 am

(LAG) cowboygeorgy : see how you SUCK to high heaven
(LAG) cowboygeorgy : butt hole sniper knows the best
(LAG) cowboygeorgy : you suck cock give your as up so what's up go further
(LAG) Viruz_error : what the fucking u talking about?
(LAG) cowboygeorgy : you are cock suckurs time to get used to it
(LAG) cowboygeorgy : 5 years old who suck fat cock i won't tell anyone
(LAG) cowboygeorgy : see pidors you are suckaroid fuck
(LAG) cowboygeorgy : see you suck and give your ass so good ?
(LAG) cowboygeorgy : maybe try big fuck up your ass ?
(LAG) cowboygeorgy : I CALL YOU TO MYSELF FUCKASAURUS REX

Me and my friend encountered this guy on hightower 2 am
270
#270
2 Frags +

blungo is a fag : pub snipers smh
gen3tics : amby spies smh
blungo is a fag : plat*
gen3tics : ugc PLAAAT
blungo is a fag : so you cant be upset buddy

blungo is a fag : steel badge lmao

creator of woolhud

blungo is a fag : pub snipers smh
gen3tics : amby spies smh
blungo is a fag : plat*
gen3tics : ugc PLAAAT
blungo is a fag : so you cant be upset buddy

blungo is a fag : steel badge lmao

creator of woolhud
1 ⋅⋅ 6 7 8 9 10 11 12 ⋅⋅ 47
Please sign in through STEAM to post a comment.