yak404
Account Details
SteamID64 76561198023071640
SteamID3 [U:1:62805912]
SteamID32 STEAM_0:0:31402956
Country United Kingdom
Signed Up May 7, 2013
Last Posted May 6, 2021 at 5:32 AM
Posts 359 (0.1 per day)
Game Settings
In-game Sensitivity 2
Windows Sensitivity
Raw Input 1
DPI
800
Resolution
1920*1080
Refresh Rate
240
Hardware Peripherals
Mouse Yep
Keyboard Yep
Mousepad Yep
Headphones Yep
Monitor Yep
1 2 3 4 ⋅⋅ 24
#17 demoman tips in TF2 General Discussion

One thing I think is super important that no one else has mentioned is area denial. IMO this is the most important part of demo and this is how you get a lot of your damage outside of dming people. E.G. Funneling them into areas, making areas of points unplayable for the other team.

This also creates lots of space for your team to walk into and can create almost "safe zones" to play from

posted 6 days ago
#2 LFM pocket solly in Mentoring

if ur bottom bottom open u dont need a mentor u need to play the game

mixes are the best place for that because there will be people better than you there

posted 1 week ago
#23 the ubersaw and the medic meta in TF2 General Discussion

solemn vow gets used a lot but my hot take is that it's fucking shit and used for teams where none of the dm classes can call focus. Ubersaw is a straight up CHAD weapon, no one remembers the medic meekly calling "soldier 10hp on me, on me OH MY GOD IM DEAD WHERE IS MY FUCKING POCKET SCOUT" apart from how fucking annoying the medic is. But that one ubersaw play that makes you hold last. Damn that shit lives in the history books

posted 1 week ago
#4 MGE Tournament 200$ Saturday 1st May 3 to 10pm CET in TF2 General Discussion

u stream with 75 fov and motion blur u should change this if u want to stream an mge tournament

posted 2 weeks ago
#25 Warning about Nursey trying to come back in TF2 General Discussion
SentiDRIFTAhttps://i.gyazo.com/39483e85ff7db348476e9d458bb88ac9.png
cringe!

What about the unbridled passion for 14 year olds?

"That's what I love about these high school girls, man. I get older, they stay the same age."

- Nursey, probably

posted 2 weeks ago
#6 best night life? in Off Topic

Urk is really cool ask any dutch person!

posted 1 month ago
#27 alphabet team theory in TF2 General Discussion
YeeHawThe y's looking powerful

Next season?

posted 1 month ago
#8 Food/Esports interview w/eXtine in Off Topic

Hey extine, recently got a new double partner, we're having a few issues mainly on the recovery at higher rates, what drills can you recommend for us to get more boat speed?

posted 1 month ago
#12 prem player wishing my death in TF2 General Discussion

He's being deported back to the People's Republic of China and has had a deduction on his social credit score. Thank you for your report V!S

posted 1 month ago
#15 Who voted metalworks in Map Discussion

Could be worse we could be playing cardinal

posted 1 month ago
#10 sin karma is a lil bitch boy in TF2 General Discussion

how tf is this transphobia lol

posted 2 months ago
#4 NTF2CL re-instates the draft in News
seedshead on over here(link) (in French)
is it supposed to be like that?

désolé seeds, parle tu francais?

posted 3 months ago
#990 unpopular tf2 opinions in TF2 General Discussion
capnnofapnpushing snakewater last by going through launchpad is underrated. you wont get stuffed by a pyro, you can shoot all the popular sentry spots, you can milk pretty hard and if it is trapped there's only gonna be two stickies there at most. it offers a lot of flexibility because u can go basically anywhere from launchpad quickly I don't think its necessarily the best way to push when your uber ad is really tight(might work if u double soldier it tho) but if its big and you can go for frags it is indeed a truly epic entrance to choose.

wtf is launchpad

posted 3 months ago
#12 What is the most optimal way for improvement? in TF2 General Discussion

snort a line

posted 3 months ago
#1573 PugChamp in Projects
smzi- only matters for EU pugchamp players -

please take your time and participate in this poll regarding the previous offclassing rule change

https://www.strawpoll.me/42509164

disclaimer, this poll doesnt mean that the result will be implemented in the ruleset. However it will be used as a public feedback tool in order to spark a discussion about potential fixes and changes to the current ruleset

wheres the option for all offclassing allowed

posted 3 months ago
1 2 3 4 ⋅⋅ 24