flyingbuddy
Account Details
SteamID64 76561198120593551
SteamID3 [U:1:160327823]
SteamID32 STEAM_0:1:80163911
Country Australia
Signed Up August 18, 2014
Last Posted July 13, 2020 at 1:51 AM
Posts 1038 (0.5 per day)
Game Settings
In-game Sensitivity 2.1
Windows Sensitivity 6/11
Raw Input 1
DPI
800
Resolution
1920x1080
Refresh Rate
144
Hardware Peripherals
Mouse WMO 1.1a
Keyboard Ducky Shine 3
Mousepad Puretrak Talent
Headphones Logitech g430
Monitor Benq xl2411
1 2 3 4 ⋅⋅ 69
#2527 Do you like the song above? in Music, Movies, TV

I feel like these would be pretty cool in a background track for a youtube vid or something but I wouldn’t personally listen to them by themselves, idk if that makes sense.

Neighbour just released this song, pretty lit when ur neighbours don’t sound like squidward ...
https://open.spotify.com/track/1VqfdKmV0c23LGd0DwLBJF?si=X8Np4pOJSY6VrPpjBAtZig

posted 19 hours ago
#5 coming back to tf2 and being a better person. in TF2 General Discussion

2 hours at the gym a day?

Bruh when did Rich Piana come back from the dead

posted 1 day ago
#2525 Do you like the song above? in Music, Movies, TV

Video is unavailable (fyi all videos with ‘Topic’ in the channel username come up as unavailable to others).

I had a look at there songs on spotify though and they seem super chill!

https://youtu.be/nDkkK-KHjks

posted 2 days ago
#2523 Do you like the song above? in Music, Movies, TV

Really liked the first but couldn’t really get into the 2nd

This song always gets me pumped: https://youtu.be/lFGnsdV-sR4

posted 3 days ago
#19 do you shave ur chest hair in Off Topic

I shave my legs bc I’m an idiot cyclist, does that count

posted 4 days ago
#2520 Do you like the song above? in Music, Movies, TV

Yeah fair.
I liked both songs you linked although I’m shocked u like them considering ur usual taste in music haha

https://youtu.be/8295rOMvtQI

posted 4 days ago
#2518 Do you like the song above? in Music, Movies, TV

Man it honestly seems cliche at this point, but I really like it!!

https://youtu.be/xwDMA_ZqlEQ

posted 4 days ago
#2516 Do you like the song above? in Music, Movies, TV

Dang, what’s with everyone linking absolute fire lately wtf

https://youtu.be/TUPILO5ycqg

posted 6 days ago
#2513 Do you like the song above? in Music, Movies, TV

This is fucking good. Added to playlist, wish I knew of her sooner :(

Firewatch has a freaking awesome soundtrack: https://youtu.be/oe3uLMmv4YM

posted 6 days ago
#27 Favourite team core of all time? in TF2 General Discussion

Zebbosai, Mirelin and Jukebox was pretty poggers

posted 1 week ago
#2510 Do you like the song above? in Music, Movies, TV

In my opinion, by far the best 2 you’ve linked so far. Loved them both

https://youtu.be/a3Y1iGMeQLI

posted 1 week ago
#2507 Do you like the song above? in Music, Movies, TV

Love the dynamic of music taste u have with Mazzy Star and rap lol. I liked the beat in the lil loaded song but couldn’t really get into Baby Jesus.

https://open.spotify.com/track/1rIu27SZe2OKH7GCuByASY?si=useRju3GTiS5_7bwudbYKw

posted 1 week ago
#2504 Do you like the song above? in Music, Movies, TV

I liked this, I love how it’s so ambient and sets a specific emotion relevant to its filmography

https://youtu.be/EAy65vTGZvc

posted 2 weeks ago
#30 What's the biggest lie you keep telling yourself in Off Topic

Yeah I’m definitely not gonna regret ferociously masturbating to this questionable porn that I paid subscription for

posted 2 weeks ago
#2498 Do you like the song above? in Music, Movies, TV

Really love this, super chill

https://youtu.be/6bPqU5mIhnk

posted 2 weeks ago
1 2 3 4 ⋅⋅ 69