Change
Account Details
SteamID64 76561198059588505
SteamID3 [U:1:99322777]
SteamID32 STEAM_0:1:49661388
Country United States
Signed Up August 21, 2012
Last Posted May 16, 2019 at 8:30 PM
Posts 383 (0.2 per day)
Game Settings
In-game Sensitivity
Windows Sensitivity 6
Raw Input 1
DPI
 
Resolution
 
Refresh Rate
 
Hardware Peripherals
Mouse  
Keyboard  
Mousepad  
Headphones  
Monitor  
1 2 3 4 ⋅⋅ 26
#17 bea/boxcar/whatever else u wanna call me in Recruitment (looking for team)

damn imagine RoL vs boxcar IRL

posted 1 week ago
#32 RIP gaming in Off Topic
Air_ChangeAir_its a basic white guy tattoo

his is better anyway

nobody was talking to you squidward

only someone as self absorbed as you could come into a thread about someone w/ a crippling hand injury and make it about your own tattoo

air youre the last person who should be explaining how to talk to people. you're one of the most toxic and retarded people in the tf2 community and everybody knows it. I'd be salty too if I was a fat ugly piece of shit that has no idea how to talk to people. stop manhunting me every chance you get and get a life

posted 3 weeks ago
#25 RIP gaming in Off Topic
Air_its a basic white guy tattoo

his is better anyway

nobody was talking to you squidward

posted 3 weeks ago
#19 RIP gaming in Off Topic

Hope you don't lose too much feeling man!
Also you stole my tattoo...

https://i.imgur.com/DJEHYzu.jpg

posted 3 weeks ago
#96 Pls help save invite!!!! in TF2 General Discussion

Damn Pete you on a roll LOL

posted 3 weeks ago
#8 LFP W/ OG NOSCRIM OPEN TEAM in Recruitment (looking for players)

https://static.esea.net/global/images/teams/122741.1452751342.jpg

posted 1 month ago
#10 Kings Crew LF Scout (maybe pocket)Invite Season 31 in Recruitment (looking for players)

Go Tony!

posted 1 month ago
#8 Pablo LFT in Recruitment (looking for team)

pretty cool and funny guy, I'm sure his shittalking isn't personal.
Playoffs med IM forsure

posted 1 month ago
#13 Are you NORMIE or a CHAd in Off Topic

X - 8.5
Y - 3.5
Turbo Normie...

posted 1 month ago
#9 Bowl lft in Recruitment (looking for team)

bowlofmayo is actually the best!

posted 1 month ago
#1 change LFT in Recruitment (looking for team)

Hi I'm wanting to play next season in invite again as scout(combo or flank idc)
or high IM as roamer/pocket

Would prefer to only play monday-thursday

https://steamcommunity.com/id/HulkSmash44/

ty in advance :)

posted 2 months ago
#6 LFP IM in Recruitment (looking for players)

these guys are great to play against, sure just as great to play with!
also i love u hedge

posted 2 months ago
#2 x3noxide lft s31 in Recruitment (looking for team)

MGE lord
Great teammate, never emo's out, shows up to scrims 95% of the time, super great at taking criticism, fun to play with

posted 2 months ago
#1145 ESEA Intermediate S30 Happenings/Discussion in TF2 General Discussion

Had plenty of back and forth on the scrims we played this season on prop, only complaint I have is the middle gazebo is kinda wonky with splash on the top but I think mids are fun for all classes! Soldiers can fast/high/double bomb, scouts have plenty of high ground/space to jump around, and I do agree sniper is too strong with how the chokes are angled

posted 2 months ago
#279 Wut hud/crosshair/cfg thread in Customization

I know you can get the rockets/pipes crosshair from there, along with the outlined medic cross, but the hitscan crosshair looks like ya gotta find it from somewhere else

posted 2 months ago
1 2 3 4 ⋅⋅ 26