Upvote Upvoted 9 Downvote Downvoted
1 2
Get Your Wallets Ready....
posted in Other Games
1
#1
0 Frags +

sale starts soon what you guys looking to buy?
i personally am hoping the new Jurassic Park game goes on discount.

https://www.pcgamer.com/steam-summer-sale-2018-is-set-to-start-tomorrow/

sale starts soon what you guys looking to buy?
i personally am hoping the new Jurassic Park game goes on discount.

https://www.pcgamer.com/steam-summer-sale-2018-is-set-to-start-tomorrow/
2
#2
11 Frags +

Does Anyne know if Hello Neighbor will be on Sale I want to. Buy it. And how much It will Be I have Little money

Does Anyne know if Hello Neighbor will be on Sale I want to. Buy it. And how much It will Be I have Little money
3
#3
5 Frags +

btw it starts in 2 hours, not tomorrow :D

btw it starts in 2 hours, not tomorrow :D
4
#4
1 Frags +
charisbtw it starts in 2 hours, not tomorrow :D

O ty i just saw the article

[quote=charis]btw it starts in 2 hours, not tomorrow :D[/quote]
O ty i just saw the article
5
#5
15 Frags +

I cant wait to buy the orange box

I cant wait to buy the orange box
6
#6
2 Frags +

https://youtu.be/8lXdyD2Yzls
When You Launch Steam And See A Steam Sale XD

https://youtu.be/8lXdyD2Yzls
When You Launch Steam And See A Steam Sale XD
7
#7
Tip of the Hats
5 Frags +

I'm getting Dark Souls 2 & 3, Hot Lava, and Dusk. I kind of want to get a Telltale game but I'm not sure which one. I'm thinking The Wolf Among Us maybe.

I'm getting Dark Souls 2 & 3, Hot Lava, and Dusk. I kind of want to get a Telltale game but I'm not sure which one. I'm thinking The Wolf Among Us maybe.
8
#8
0 Frags +
truktrukI'm getting Dark Souls 2 & 3, Hot Lava, and Dusk. I kind of want to get a Telltale game but I'm not sure which one. I'm thinking The Wolf Among Us maybe.

I can definitely recommend The Wolf Among Us, if you have any doubt please don't.

[quote=truktruk]I'm getting Dark Souls 2 & 3, Hot Lava, and Dusk. I kind of want to get a Telltale game but I'm not sure which one. I'm thinking The Wolf Among Us maybe.[/quote]

I can definitely recommend The Wolf Among Us, if you have any doubt please don't.
9
#9
0 Frags +

Has Factorio gone on sale in the past ? It's probably going to be the only game I buy this summer.

EDIT : Just checked and the devs don't want to put their game on sales.

Has Factorio gone on sale in the past ? It's probably going to be the only game I buy this summer.

EDIT : Just checked and the devs don't want to put their game on sales.
10
#10
4 Frags +

anyone here having horrific load times on the steam store?

anyone here having horrific load times on the steam store?
11
#11
0 Frags +
messiahanyone here having horrific load times on the steam store?

Ye

[quote=messiah]anyone here having horrific load times on the steam store?[/quote]

Ye
12
#12
4 Frags +

to be expected, it's the summer sale. imagine the traffic.
what's a good investment this summer? spot any good games on sale or just anime rpg games and minecraft/battle royale clones so far?

to be expected, it's the summer sale. imagine the traffic.
what's a good investment this summer? spot any good games on sale or just anime rpg games and minecraft/battle royale clones so far?
13
#13
-5 Frags +

whats wrong with anime rpg games

whats wrong with anime rpg games
14
#14
1 Frags +
ritawhats wrong with anime rpg games

im not into visual novel rpgs... i want actual games :<

btw if yall need funding i can lend some dough
low interest rates
fastest response and best customer service on tftv
dont miss this chance to buy your very own STARDEW VALLEY MINECRAFT 3D BATTLE ROYALE LIFE SIMULATOR ZOMBIE ANIME MOBA MOBILE VR EARLY ACCESS RPG CLONE this year, at 33% off!

[quote=rita]whats wrong with anime rpg games[/quote]
im not into visual novel rpgs... i want actual games :<

btw if yall need funding i can lend some dough
low interest rates
fastest response and best customer service on tftv
dont miss this chance to buy your very own STARDEW VALLEY MINECRAFT 3D BATTLE ROYALE LIFE SIMULATOR ZOMBIE ANIME MOBA MOBILE VR EARLY ACCESS RPG CLONE this year, at 33% off!
15
#15
2 Frags +

i actually waited so long to buy puyo tetris, first it had a buggy launch and after they fixed stuff there wasnt a steam sale in ages

i actually waited so long to buy puyo tetris, first it had a buggy launch and after they fixed stuff there wasnt a steam sale in ages
16
#16
2 Frags +

yoooo whos trynna cop the stardew valley and play some multiplayer

yoooo whos trynna cop the stardew valley and play some multiplayer
17
#17
1 Frags +
sibbyyoooo whos trynna cop the stardew valley and play some multiplayer

my kinda guy

[quote=sibby]yoooo whos trynna cop the stardew valley and play some multiplayer[/quote]

my kinda guy
18
#18
-7 Frags +

why are you typing like that but bring up stardew valley in the same sentence

why are you typing like that but bring up stardew valley in the same sentence
19
#19
12 Frags +

you have a private profile and a vac ban... relax

you have a private profile and a vac ban... relax
20
#20
-1 Frags +

steam store down?

edit: maybe not anymore. very slow for me but could be my shit phone

steam store down?

edit: maybe not anymore. very slow for me but could be my shit phone
21
#21
-5 Frags +

sry bro im aint about dat public life uno w=at i mean

sry bro im aint about dat public life uno w=at i mean
22
#22
-7 Frags +
wtzsry bro im aint about dat public life if you know what i mean

are you a emo weeb, furry or brony? Because thats what all private profiles are

[quote=wtz]sry bro im aint about dat public life if you know what i mean[/quote]
are you a emo weeb, furry or brony? Because thats what all private profiles are
23
#23
4 Frags +

ok uno what ill make it public but remove all of the game data like /u/sibby because that really makes a difference
its friends only btw not priv

ok uno what ill make it public but remove all of the game data like /u/sibby because that really makes a difference
its friends only btw not priv
24
#24
5 Frags +

time to buy more games that ill never play!

time to buy more games that ill never play!
25
#25
-1 Frags +

none of my shit is private lmao, literally just set to whatever the normal shit your steam comes as

none of my shit is private lmao, literally just set to whatever the normal shit your steam comes as
26
#26
4 Frags +

Reflex arena is 5$ right now. great cpma clone, and you can almost always find a duel in the server browser past 6pm. lot of cool guys in the cpma/reflex community too. i would highly recommend it

https://store.steampowered.com/app/328070/Reflex_Arena/

Reflex arena is 5$ right now. great cpma clone, and you can almost always find a duel in the server browser past 6pm. lot of cool guys in the cpma/reflex community too. i would highly recommend it

https://store.steampowered.com/app/328070/Reflex_Arena/
27
#27
1 Frags +

Ultra Street Fighter IV for about £6 ez buy.

Ultra Street Fighter IV for about £6 ez buy.
28
#28
7 Frags +
sibbynone of my shit is private lmao, literally just set to whatever the normal shit your steam comes as

normal

https://i.imgur.com/LtluAwQ.png

yours

https://i.imgur.com/l8NMAqu.png

?

[quote=sibby]none of my shit is private lmao, literally just set to whatever the normal shit your steam comes as[/quote]

normal
[img]https://i.imgur.com/LtluAwQ.png[/img]

yours

[img]https://i.imgur.com/l8NMAqu.png[/img]

?
29
#29
-2 Frags +
wtzsibbynone of my shit is private lmao, literally just set to whatever the normal shit your steam comes as
normal
https://i.imgur.com/LtluAwQ.png

yours

https://i.imgur.com/l8NMAqu.png

?

non factual because now games are private by default

[quote=wtz][quote=sibby]none of my shit is private lmao, literally just set to whatever the normal shit your steam comes as[/quote]

normal
[img]https://i.imgur.com/LtluAwQ.png[/img]

yours

[img]https://i.imgur.com/l8NMAqu.png[/img]

?[/quote]
non factual because now games are private by default
30
#30
8 Frags +
Sherwoodfanwtzsibbynone of my shit is private lmao, literally just set to whatever the normal shit your steam comes as
normal
https://i.imgur.com/LtluAwQ.png

yours

https://i.imgur.com/l8NMAqu.png

?
non factual because now games are private by default

can you stop derailing my thread, anyone find any good game deals they like to share?

[quote=Sherwoodfan][quote=wtz][quote=sibby]none of my shit is private lmao, literally just set to whatever the normal shit your steam comes as[/quote]

normal
[img]https://i.imgur.com/LtluAwQ.png[/img]

yours

[img]https://i.imgur.com/l8NMAqu.png[/img]

?[/quote]
non factual because now games are private by default[/quote]
can you stop derailing my thread, anyone find any good game deals they like to share?
1 2
Please sign in through STEAM to post a comment.