Nickzzzzzika
Account Details
SteamID64 76561198082649124
SteamID3 [U:1:122383396]
SteamID32 STEAM_0:0:61191698
Country Brazil
Signed Up March 25, 2016
Last Posted January 10, 2019 at 9:45 PM
Posts 62 (0.1 per day)
Game Settings
In-game Sensitivity 2.5
Windows Sensitivity 6/11
Raw Input 1
DPI
400
Resolution
 
Refresh Rate
75hz
Hardware Peripherals
Mouse g302
Keyboard  
Mousepad  
Headphones  
Monitor  
1 2 3 4
#19 Ascent put a new Invite roster in their pocket in News

http://prntscr.com/m5n6ug
oh boy

posted 1 week ago
#22 The Snackening in TF2 General Discussion

Happy birthday :3

https://steamcommunity.com/tradeoffer/new/?partner=122383396&token=E7jh6plm

posted 2 weeks ago
#27 so uhh.. in TF2 General Discussion

You all salty about the bonk being unbanned even tho you never really tested it in a game for real lol

posted 3 weeks ago
#4 viewmodels on/off with custom VTF's crosshairs in Customization

Why don't you just bind 1 "slot1;r_drawviewmodels 0" and bind 2 "slot2;r_drawviewmodels 1" ? This is what I use and I don't think you need anything more that this

posted 4 weeks ago
#27 AIM IS BEING REPLACED ON FROYOTECH in TF2 General Discussion

aaaand froyo wins season 30 uncontested again

posted 1 month ago
#4 ESEA S29 GF: FROYOBLACK vs. froyotech in Matches

https://play.esea.net/match/14288848
They will play today?????

posted 1 month ago
#4 Chapelaria dead? in TF2 General Discussion

Yup it died lol
Hopefully the new projects can grow up and the competitive leagues can be united for once

posted 1 month ago
#33 CSGO: Danger Zone in CSGO General Discussion

Do anyone know if there is fps configs for csgo?

posted 1 month ago
#15 Need help getting a high refresh monitor in Hardware

Thanks for everyone who commented here, I completely forgot about the CRT's, I found one in my city for just 99 Bolsonaros, compared to the cheapest 120 hz lcd that was 600 I just could not pass the opportunity lol
I have no idea how much high the refresh rate will be tho. A 100hz crt would feel smoother than a 120hz 4ms response time right? As I said before the smoother the better, as I like to practice tr_newbots on 1.5 timescale

BilbertAlso ask around on Nextdoor or you neighborhood. Probably a lot of people have a CRT stashed in their attic while they work up the courage to pay an e-waste company to take it.
No idea what the CRT market is in Brazil though.
@op what's your budget? In TF2 keys please. IDK what currency they use in Brazil.

I dont think you know how the favelas work :P
I was actually selling some things I had, plus some money I had on the bank and my budget would probably top 1000 Bolsonaros, however there is not a single brand new monitor affordable at that price tho, that's why the monitor I mentioned in the post is so appealing to me. Well, I hope the monitor I'm getting will be good enough for me

posted 1 month ago
#1 Need help getting a high refresh monitor in Hardware

So, after years playing scout on a shitty 60hz/5ms monitor, finally I could save a little bit of money to buy this monitor: https://www.samsung.com/us/business/support/owners/product/2233rz-series-2233rz/
It's 120hz, but apparently it has a 4ms response time.
For now this is the only model I can buy in Brasil as I could only find different models for twice the price of it, spending that much is pretty much out of the question for me as I plan to start college next year and just can't get a full time job for 2 months and quit it.
The reason I wanted to buy a monitor like this is to play at higher levels, as I feel my shit monitor is holding me back and for a flank scout good dm is extremelly important . Will the difference be big enough to justify the price or it won't be noticeable at all? I've seen a lot o people talking how much smoother and nicer it feels, and for someone who just tracks it seems pretty apealling.
How much would the difference be to from 4ms to a 1ms monitor tho? I really don't know as I never saw a 1ms monitor in action before, neither a 120hz display, so this is a very difficult decision for me to make and I don't wanna end up regretting it later, obviously from my country flag you should now every penny counts.
Thanks for anyone who can help me on this!

posted 1 month ago
#2 Battle Royale TF2 in Videos

Dear god...

posted 2 months ago
#3 Can we get a Jump To Last Post button? in Site Discussion

https://prnt.sc/ljf8qt
If you click in the "4 hours ago" you go straight to the last post, if you click in the 3 dots right on the side of the vote count you can peek at the last post without getting out of the page

posted 2 months ago
#29 ESEA medals?????? in TF2 General Discussion
wrubrasil fortress omg YES

I wonder how the fuck this made into the game

posted 2 months ago
#511 TF2 benchmarks in TF2 General Discussion
Show Content
Nickzzzzzika2639 frames 28.259 seconds 93.39 fps (10.71 ms/f) 8.044 fps variability
CPU and overclock: Pentium E5700 @ 3.3 ghz
Graphics Card: GeForce GT 430

dxlevel (default is 90): 81
Resolution: 1024x768
Full-screen or windowed: Full
FPS configs enabled: Mastercomfig low preset
Shadows enabled/disabled: disabled
nvidia inspector high lod bias enabled

pretty impressive considering it's a dual core from 2010 lmao

Did anyone got issues after installing windows 10? I was getting 93 fps on windows 7, and now I'm getting 78 fps on windows 10, might not seem much but my pc is so old every frame counts... I tried uninstalling the xbox app, disabled core parking, reinstalling drivers but nothing seems to be working

posted 2 months ago
#39 Would you like to see TF2 come to ESL Play? in TF2 General Discussion
knkSA wanna play too i swear
posted 2 months ago
1 2 3 4