Mak
Account Details
SteamID64 76561198049312442
SteamID3 [U:1:89046714]
SteamID32 STEAM_0:0:44523357
Country United Kingdom
Signed Up April 15, 2017
Last Posted May 21, 2018 at 7:42 PM
Posts 418 (1 per day)
Game Settings
In-game Sensitivity 1.75
Windows Sensitivity 7
Raw Input 1
DPI
1600
Resolution
1920x1080
Refresh Rate
120
Hardware Peripherals
Mouse Zowie EC2-B
Keyboard Some coolermaster thing idk lol
Mousepad magic the gathering playmat
Headphones ATH-M50X + modmic 4.0
Monitor a BenQ of some sort
1 2 3 4 ⋅⋅ 28
#32 bad habits in Off Topic

Turns out 'beefing' or 'to beef' isn't normal people vocab and is basically limited to TF2. I swear I had heard the phrase outside of TF2 or even before I played it (tho I must have been 13 or some shit lmao).

Like most people in this thread, the autistic lingo you pick up can make u look like a moron if it creeps up in just about any social situation.

posted 37 minutes ago
#49 What players do you miss? in TF2 General Discussion

stEr and Jormo

posted 2 hours ago
#14 New Arctic Monkeys album in Music, Movies, TV

Kinda poopy ngl. Appreciate them taking a different direction but it just isn't nice to listen to.

posted 23 hours ago
#33 What's an easy cheap meal in Off Topic

Scrambled eggs on toast. Chicken thighs covered in olive and some sort of herb mix baked in the oven for like 45 mins. Sandwiches are cheap too.

posted 23 hours ago
#7 Favorite Category of Porn in The Dumpster

i just want a girl with well kept feet to jerk me ok

posted 2 days ago
#62 98 dpm in TF2 General Discussion

fuck u catbowcar

posted 2 days ago
#18 this guy was in i58 grandfinals in The Dumpster

fuck u

posted 3 days ago
#46 Your 6s team in TF2 General Discussion

seasons over and new ones are upon us. i made a new template and used it.

lets see what u guys got for me this time. also yeah i know its super low res which is a DAMN SHAME.

template: https://i.imgur.com/BUbdaLf.png

https://i.imgur.com/ekhoyzQ.png

posted 3 days ago
#16 Balancing Pyro's Air Blast in TF2 General Discussion

Airblast is inherently gay lol

posted 3 days ago
#6202 Frag Clips Thread in Videos

https://www.youtube.com/watch?v=7Ow1BwgkGPk&feature=youtu.be

posted 3 days ago
#45 What are you going to do when TF2 dies in Off Topic
wtzas long as there are 11 likeable people who want to play I'll play as well

Are there 11 likable people even now eggD

posted 5 days ago
#10 Interview/Podcast in TF2 General Discussion
caaaaaaaaati think we all know who u need to interview...

hahahahahahahahahahahahaha

posted 6 days ago
#66 ETF2L replacing Sunshine with Cardinal (also money in TF2 General Discussion

reckoner_rc4 looks epic besides mid to 2nd stalemate. Would much rather play that than this DISTORTED HELLSCAPE of a map.

posted 6 days ago
#15 Best 1v1 map period. in Other Games

ammomod

posted 6 days ago
#5 worst map in TF2 General Discussion

Worst map in the game has to be junction. Nothing about it makes any sense for a game like tf2.

Worst comp. map is probably this new cardinal thing. Will have to play it first but just from wandering around on a local server it looks like a LOOPY HELLRIDE of a 6s map.

posted 1 week ago
1 2 3 4 ⋅⋅ 28