Upvote Upvoted 98 Downvote Downvoted
1 ⋅⋅ 60 61 62 63 64 65 66 ⋅⋅ 71
Do you like the song above?
1861
#1861
0 Frags +
wtzreally chill music, definitely would fall asleep or relax to this

https://open.spotify.com/track/5w3yxRRxy5pvZdUvBJF6ve?si=1aGyq6biRkSxFTHuEN2UaA

Yeah man really like this as well
https://www.youtube.com/watch?v=bG26JatZWr0 they also have other cool songs like this one https://www.youtube.com/watch?v=WEoINvuoVHA they're a really diverse band
Like those two songs sound nothing alike

[quote=wtz]really chill music, definitely would fall asleep or relax to this

https://open.spotify.com/track/5w3yxRRxy5pvZdUvBJF6ve?si=1aGyq6biRkSxFTHuEN2UaA[/quote]

Yeah man really like this as well
https://www.youtube.com/watch?v=bG26JatZWr0 they also have other cool songs like this one https://www.youtube.com/watch?v=WEoINvuoVHA they're a really diverse band
Like those two songs sound nothing alike
1862
#1862
0 Frags +
flyingbuddywtzreally chill music, definitely would fall asleep or relax to this

https://open.spotify.com/track/5w3yxRRxy5pvZdUvBJF6ve?si=1aGyq6biRkSxFTHuEN2UaA

Yeah man really like this as well
https://www.youtube.com/watch?v=bG26JatZWr0 they also have other cool songs like this one https://www.youtube.com/watch?v=WEoINvuoVHA they're a really diverse band
Like those two songs sound nothing alike

Bump
New song from Ghost :0
https://www.youtube.com/watch?v=C_ijc7A5oAc

[quote=flyingbuddy][quote=wtz]really chill music, definitely would fall asleep or relax to this

https://open.spotify.com/track/5w3yxRRxy5pvZdUvBJF6ve?si=1aGyq6biRkSxFTHuEN2UaA[/quote]

Yeah man really like this as well
https://www.youtube.com/watch?v=bG26JatZWr0 they also have other cool songs like this one https://www.youtube.com/watch?v=WEoINvuoVHA they're a really diverse band
Like those two songs sound nothing alike[/quote]

Bump
New song from Ghost :0
https://www.youtube.com/watch?v=C_ijc7A5oAc
1863
#1863
0 Frags +

Bit to edgy for my taste.
https://www.youtube.com/watch?v=_1tbKlyo8RQ

Bit to edgy for my taste.
https://www.youtube.com/watch?v=_1tbKlyo8RQ
1864
#1864
0 Frags +
ScrewballBit to edgy for my taste.
https://www.youtube.com/watch?v=_1tbKlyo8RQ

Meh not bad.
Yeah I can agree with Ghost being a tad edgy

https://www.youtube.com/watch?v=U0YLVgbh6zI

[quote=Screwball]Bit to edgy for my taste.
https://www.youtube.com/watch?v=_1tbKlyo8RQ[/quote]

Meh not bad.
Yeah I can agree with Ghost being a tad edgy

https://www.youtube.com/watch?v=U0YLVgbh6zI
1865
#1865
0 Frags +

love it wonderful even tho its not really my taste

https://www.youtube.com/watch?v=-l6wrTvMcbY

love it wonderful even tho its not really my taste

https://www.youtube.com/watch?v=-l6wrTvMcbY
1866
#1866
0 Frags +

not my thing at all

https://youtu.be/Tp_nZyl3cNk

not my thing at all

https://youtu.be/Tp_nZyl3cNk
1867
#1867
0 Frags +

What is this? Feels almost like jazz.
https://www.youtube.com/watch?v=QEBkUevcKPM

What is this? Feels almost like jazz.
https://www.youtube.com/watch?v=QEBkUevcKPM
1868
#1868
0 Frags +

good, wish the vocals were louder
edit: ninja'd.
I like this piano. Interesting radiohead cover
https://www.youtube.com/watch?v=974TXFKtyls

good, wish the vocals were louder
edit: ninja'd.
I like this piano. Interesting radiohead cover
https://www.youtube.com/watch?v=974TXFKtyls
1869
#1869
0 Frags +
rzrgood, wish the vocals were louder
edit: ninja'd.
I like this piano. Interesting radiohead cover
https://www.youtube.com/watch?v=974TXFKtyls

Nice beat, overall it's kinda meh tho.
https://www.youtube.com/watch?v=u-BrIa2fO90

[quote=rzr]good, wish the vocals were louder
edit: ninja'd.
I like this piano. Interesting radiohead cover
https://www.youtube.com/watch?v=974TXFKtyls[/quote]

Nice beat, overall it's kinda meh tho.
https://www.youtube.com/watch?v=u-BrIa2fO90
1870
#1870
0 Frags +

Love it!
https://m.youtube.com/watch?v=KxXDqJhRrFo

Love it!
https://m.youtube.com/watch?v=KxXDqJhRrFo
1871
#1871
-1 Frags +

https://youtu.be/AiFJNsD_K5E

boring

https://youtu.be/AiFJNsD_K5E

boring
1872
#1872
0 Frags +

The beat is grooving, I really dont like his voice tho. 6/10 jam
https://www.youtube.com/watch?v=0aOzT11GMKM

The beat is grooving, I really dont like his voice tho. 6/10 jam
https://www.youtube.com/watch?v=0aOzT11GMKM
1873
#1873
0 Frags +

nice lows
https://www.youtube.com/watch?v=C-x7ZJ5aMNM

nice lows
https://www.youtube.com/watch?v=C-x7ZJ5aMNM
1874
#1874
1 Frags +

I like it, has a good vibe to it
https://www.youtube.com/watch?v=JZL-zg8K7Hk

I like it, has a good vibe to it
https://www.youtube.com/watch?v=JZL-zg8K7Hk
1875
#1875
0 Frags +

love the breakdown
https://www.youtube.com/watch?v=my-wmOYKyng

love the breakdown
https://www.youtube.com/watch?v=my-wmOYKyng
1876
#1876
1 Frags +
yoonalove the breakdown
https://www.youtube.com/watch?v=my-wmOYKyng

Really cool adrenaline pumping song!!
https://www.youtube.com/watch?v=lRmsyFCP-Jw

[quote=yoona]love the breakdown
https://www.youtube.com/watch?v=my-wmOYKyng[/quote]

Really cool adrenaline pumping song!!
https://www.youtube.com/watch?v=lRmsyFCP-Jw
1877
#1877
1 Frags +

something I would listen to while relaxing
https://youtu.be/Hcq7W93CNco

something I would listen to while relaxing
https://youtu.be/Hcq7W93CNco
1878
#1878
0 Frags +

I don't really like rap in general with few exceptions.
This is not one of those exceptions.
https://www.youtube.com/watch?v=WRFS8xuWD6U

I don't really like rap in general with few exceptions.
This is not one of those exceptions.
https://www.youtube.com/watch?v=WRFS8xuWD6U
1879
#1879
0 Frags +
ScrewballI don't really like rap in general with few exceptions.
This is not one of those exceptions.
https://www.youtube.com/watch?v=WRFS8xuWD6U

I mean it's a good song, but meh idk not really my taste
https://www.youtube.com/watch?v=5oGZCKw_cFM

[quote=Screwball]I don't really like rap in general with few exceptions.
This is not one of those exceptions.
https://www.youtube.com/watch?v=WRFS8xuWD6U[/quote]

I mean it's a good song, but meh idk not really my taste
https://www.youtube.com/watch?v=5oGZCKw_cFM
1880
#1880
0 Frags +
flyingbuddyI mean it's a good song, but meh idk not really my taste
https://www.youtube.com/watch?v=5oGZCKw_cFM

very into the rough, rusty sound of the guitar in this song, i think this song would sound REALLY nice if they recorded the vocalist on an older microphone, i think it would compliment the garageband sound

https://youtu.be/-_dT7jttd0s

[quote=flyingbuddy]
I mean it's a good song, but meh idk not really my taste
https://www.youtube.com/watch?v=5oGZCKw_cFM[/quote]

very into the rough, rusty sound of the guitar in this song, i think this song would sound REALLY nice if they recorded the vocalist on an older microphone, i think it would compliment the garageband sound

https://youtu.be/-_dT7jttd0s
1881
#1881
0 Frags +
povflyingbuddyI mean it's a good song, but meh idk not really my taste
https://www.youtube.com/watch?v=5oGZCKw_cFM

very into the rough, rusty sound of the guitar in this song, i think this song would sound REALLY nice if they recorded the vocalist on an older microphone, i think it would compliment the garageband sound

https://youtu.be/-_dT7jttd0s

For some reason I like this lmao
https://www.youtube.com/watch?v=nYIVBfzklzo

[quote=pov][quote=flyingbuddy]
I mean it's a good song, but meh idk not really my taste
https://www.youtube.com/watch?v=5oGZCKw_cFM[/quote]

very into the rough, rusty sound of the guitar in this song, i think this song would sound REALLY nice if they recorded the vocalist on an older microphone, i think it would compliment the garageband sound

https://youtu.be/-_dT7jttd0s[/quote]

For some reason I like this lmao
https://www.youtube.com/watch?v=nYIVBfzklzo
1882
#1882
0 Frags +
flyingbuddypovflyingbuddyI mean it's a good song, but meh idk not really my taste
https://www.youtube.com/watch?v=5oGZCKw_cFM

very into the rough, rusty sound of the guitar in this song, i think this song would sound REALLY nice if they recorded the vocalist on an older microphone, i think it would compliment the garageband sound

https://youtu.be/-_dT7jttd0s

For some reason I like this lmao
https://www.youtube.com/watch?v=nYIVBfzklzo

bump
https://www.youtube.com/watch?v=398qMyjknds

[quote=flyingbuddy][quote=pov][quote=flyingbuddy]
I mean it's a good song, but meh idk not really my taste
https://www.youtube.com/watch?v=5oGZCKw_cFM[/quote]

very into the rough, rusty sound of the guitar in this song, i think this song would sound REALLY nice if they recorded the vocalist on an older microphone, i think it would compliment the garageband sound

https://youtu.be/-_dT7jttd0s[/quote]

For some reason I like this lmao
https://www.youtube.com/watch?v=nYIVBfzklzo[/quote]
bump
https://www.youtube.com/watch?v=398qMyjknds
1883
#1883
1 Frags +

Don't like it.
Don't hate it.
Honestly couldn't tell you why. Just doesnt catch me.

https://www.youtube.com/watch?v=WRz2MxhAdJo

Don't like it.
Don't hate it.
Honestly couldn't tell you why. Just doesnt catch me.

https://www.youtube.com/watch?v=WRz2MxhAdJo
1884
#1884
0 Frags +

I like that song

https://youtu.be/JIHZqFju58g

I like that song

https://youtu.be/JIHZqFju58g
1885
#1885
0 Frags +

just a bit too bouncy for me, but still cool

https://www.youtube.com/watch?v=4cf1bLhHSOg&index=122

just a bit too bouncy for me, but still cool

https://www.youtube.com/watch?v=4cf1bLhHSOg&index=122
1886
#1886
0 Frags +
Infinity_just a bit too bouncy for me, but still cool

https://www.youtube.com/watch?v=4cf1bLhHSOg&index=122

I feel like I'd like it more if I understood the lyrics

https://www.youtube.com/watch?v=pIg4rDRZiiE

[quote=Infinity_]just a bit too bouncy for me, but still cool

https://www.youtube.com/watch?v=4cf1bLhHSOg&index=122[/quote]

I feel like I'd like it more if I understood the lyrics

https://www.youtube.com/watch?v=pIg4rDRZiiE
1887
#1887
0 Frags +

Sounds like the music they play at my grade school's church (at least as far as I remembered).

https://youtu.be/KjtXX9ujvzA

Sounds like the music they play at my grade school's church (at least as far as I remembered).
[youtube]https://youtu.be/KjtXX9ujvzA[/youtube]
1888
#1888
0 Frags +

flow sounds a lot like De La Soul, not a type of rap i hear too often anymore which is pretty cool

https://www.youtube.com/watch?v=bf89Y7D5qSQ

flow sounds a lot like De La Soul, not a type of rap i hear too often anymore which is pretty cool

https://www.youtube.com/watch?v=bf89Y7D5qSQ
1889
#1889
0 Frags +

made me sleepy
https://www.youtube.com/watch?v=i00s_m5SOCI

made me sleepy
https://www.youtube.com/watch?v=i00s_m5SOCI
1890
#1890
0 Frags +

solid song. I really liked the part with the yodeling. good contrast from the rest of the song

https://www.youtube.com/watch?v=K9bf4PT-aEk

solid song. I really liked the part with the yodeling. good contrast from the rest of the song

https://www.youtube.com/watch?v=K9bf4PT-aEk
1 ⋅⋅ 60 61 62 63 64 65 66 ⋅⋅ 71
Please sign in through STEAM to post a comment.