Saltysally1
Account Details
SteamID64 76561198004485844
SteamID3 [U:1:44220116]
SteamID32 STEAM_0:0:22110058
Country United States
Signed Up July 23, 2012
Last Posted November 25, 2019 at 7:01 PM
Posts 974 (0.4 per day)
Game Settings
In-game Sensitivity 4.5
Windows Sensitivity default
Raw Input 1
DPI
800
Resolution
1600x900
Refresh Rate
75Hz
Hardware Peripherals
Mouse  
Keyboard  
Mousepad  
Headphones  
Monitor  
1 2 3 4 ⋅⋅ 64
#3 TF2 Player Jeopardy in TF2 General Discussion

paging captainzidgel

posted 1 week ago
#71 Why crossbow is bad for TF2 in TF2 General Discussion

Bruh why the fuck are we gonna get all fired up about this shit again when ain't shit gonna change lmao

posted 2 weeks ago
#2 FPS cap limit on a 144hz monitor? in TF2 General Discussion

double +1 usually

posted 2 weeks ago
#59 Can you justify why you're not vegan in Off Topic

why do i have to justify eating meat? shouldn't i have to justify purchasing meat that is being farmed inhumanely? if the reason you're vegan is because inexpensive animals are mistreated you should eat animals that are free-range. I think it's weird how someone can logically understand Darwinism while also saying mistreating animals is immoral.

posted 1 month ago
#11 ban console in Off Topic

Yeah ban him tbh..

posted 1 month ago
#1175 Vent your anger in Off Topic

@tibby @pointy Once you have a grasp on the basics learning goes from being a passive process of gaining muscle memory and turns into refining your muscle memory and really fine tuning your decisions. blindly playing grinding the game is only going to produce bad habits and ultimately make it harder for your to improve. If you would rather have someone do the work for you get a mentor otherwise pinpoint your problem areas and every time you launch tf2 work on those problem areas specifically.

posted 1 month ago
#29 [as] mge replacement in Projects

ivah the bloody is still going to add up on spire so it really makes no difference elo on or off tbh.

posted 2 months ago
#225 Apex Legends in Other Games

Yeah i've been in diamond since like late july cuz it's actually just not possible without 2 other good players. Add me if you want to play. my stats: https://imgur.com/a/0TnjZbD

posted 2 months ago
#151 TF2 update for 3/28/18 in TF2 General Discussion
b4nnyGo watch WarOwl or Greekgod or any new TF2 player playing competitive mode for the first time. They didn't care nor notice any issues with the enforced graphics settings. Your perspective is biased because you are too attached to your FPS configs. Level playing field, standardization and accessibility is a necessity for the integrity of the competitive mode long term. That said, they should definitely add as many commands/settings as possible to the options menus so that FPS config level graphics can still be achieved while maintaining fairness.

warowl's mic and headphones together cost more than my computer b4nny. You cannot expect everyone to have top of the line systems especially considering the age of this game.

posted about a year ago
#7 Not sure if my TF2 art counts as projects but.. in Projects

draw an airshot

posted about a year ago
#12 KovaaK's FPS Aim Trainer Launch Trailer in TF2 General Discussion
vladwhy play this over the actual game you're trying to improve in

what other people said plus whens the last time you could actually play tf2 before 6pm lmao.

posted about a year ago
#15 SMH THESE OPEN PLAYERS [PSA] in TF2 General Discussion
wrechedddddif u are more minutes late than screwball's number of anime pillows, you must give up the first round in a match

If you've played a game for more years than your child has been alive you must make fun of others.

posted about a year ago
#12 mouse cord snug/drag in Hardware

tape your mouse cord to the top of your monitor

edit: what the dude above me said

posted about a year ago
#58 nerf pyro in TF2 General Discussion

letting me airstrafe after getting airblasted doesn't change the fact that it's impossible to shoot projectiles at the FUCKER

posted about a year ago
#31 Rick 'catbowcar' johnson found guilty of ddos in TF2 General Discussion

yall better start putting shoes on ur head then wtf...

posted about a year ago
1 2 3 4 ⋅⋅ 64